Lietuvių kasdieninis mitybos racionas nuo seno neįsivaizduojamas be pieno produktų. Net 95 proc. Lietuvos gyventojų įvairiausius pieno gaminius perka dažniau nei kartą per savaitę, rodo prekybos tinklo „Lidl“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatai. Didžioji dalis respondentų pieno produktus vartoja dažnai – net 2-3 kartus per savaitę. Kokius pieno produktus jie mėgsta labiausiai? Per metus vienam lietuviui tenka net 328 kilogramai pieno produkcijos, rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys. Pieno gaminių svarbą dar kartą atskleidė ir „Lidl“ inicijuotos apklausos rezultatai: kas dešimtas lietuvis kasdien vartoja pieno produktus. „Atsižvelgdami į šalies gyventojų poreikį ir suprasdami didelę pieno produktų svarbą jų mitybos racione, prekybos tinkle „Lidl“ nuolat stengiamės užtikrinti geriausią pieno produktų kainos ir kokybės santykį“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausioji asortimento vadovė Ilona Čiužienė. Anot I. Čiužienės, prekybos tinklo siekiu neabejoja ir šalies gyventojai: „Šiandien jau atsisakoma nuomonės, kad brangesnė prekė visada geresnė. Apklausos duomenys rodo, jog net 81 proc. lietuvių mano, kad pieno gaminiai gali būti nedidelės kainos, tačiau tuo pačiu išlaikyti aukštus kokybinius standartus.“ Pieno produktų populiarumą paaiškina tai, kad didžioji dalis (net 66 proc.) tyrimo dalyvių įsitikinę, kad vartoti pieno produktus yra sveika. Mažesnė dalis (23 proc.) mano, kad sveika vartoti tik rūgusio pieno produktus (pavyzdžiui, rūgpienį, kefyrą, jogurtą). Tiesa, tokios nuomonės dažniau laikosi moterys. Tyrimo metu apklausti 1006 respondentai visoje šalyje nuo 18 iki 75 metų amžiaus. Populiariausiųjų trejetukas – pienas, sūris ir sviestas Pienas – nuo seno lietuvių mėgstamas produktas, laikomas vienu svarbiausių kalcio šaltiniu. Apklausos metu paaiškėjo, kad būtent pieną ir šiandien šalies gyventojai renkasi dažniausiai. Antrasis pagal populiarumą produktas – sūris, trečiasis – sviestas. Kiek rečiau lietuviai renkasi varškę, jogurtą ir kefyrą. Tyrimo rezultatai atskleidžia, kad pieno produktų vartojimo įpročiai išsiskiria ir priklausomai nuo tyrimo dalyvių gyvenamosios vietos. Pavyzdžiui, jogurtą, sūrį ir varškės sūrelius dažniausiai perka didžiųjų miestų gyventojai, o varškę, grietinę ir sviestą – kaimo vietovėse gyvenantys asmenys. Žmonių pasirinkimui įtakos turi ir jų amžius – grietinę ir kefyrą labiausiai mėgsta vyresni, sulaukę 56 metų ir daugiau. Tuo tarpu tiek varškės sūrelius, tiek pieną, dažniausiai renkasi jaunesni – iki 45 metų sulaukę gyventojai. Tyrimas atskleidė, kad moterys kiek dažniau nei vyrai vartoja pieną, jogurtą, varškę, varškės sūrelius ir grietinę, o vyrai – kefyrą, sūrį, sviestą. Siekia geriau suprasti pirkėjų poreikius I. Čiužienės teigimu, „Lidl“ visuomet stengiasi dar geriau pažinti savo pirkėjus ir siekia kuo labiau įsigilinti į jų pomėgius bei poreikius. Anot jos, šis tyrimas, dar vienas būdas išgirsti ir suprasti prekybos tinklo parduotuvių klientus ir atliepti jų norus. „Matome, kad pieno produktai yra bene kiekvieno lietuvio mitybos raciono dalis, todėl dar praėjusį mėnesį sumažinome mūsų asortimente esančių pieno gaminių kainas. Taip pat visai neseniai ant dalies privačios „Lidl“ prekės ženklo pieno produkcijos atsirado „Eurofins“ žymėjimas, kuris nurodo, kad jų kokybei teikiamas išskirtinis dėmesys“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausioji asortimento vadovė. Kokybei užtikrinti – papildomi žingsniai „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento atstovas Karolis Lebednikas pratęsia, kad „Lidl“ asortimente esantys produktai yra vieninteliai Lietuvoje, turintys pasaulinių kokybės tyrimų lyderių „Eurofins“ suteikiamą ženklą. Jo teigimu, ką tik ant pieno gaminių atsiradęs spaudas atspindi prekybos tinklo norą parodyti pirkėjams, kad pažymėtų pieno prekių kokybei yra skiriamas ypatingas dėmesys. „Patikros „Eurofins“ laboratorijoje – dar viena mūsų iniciatyva, skirta užtikrinti prekybos tinkle siūlomų prekių šviežumą, švarą ir kokybę. Kiekvienam „Eurofins“ spaudu žymimam pieno produktui sudarome atskirus ir išsamius tyrimų planus. Jų metu yra tikrinamas gaminių rūgštingumas, mikrobiologiniai saugos ir kokybės parametrai, atliekami maistinių verčių tyrimai ir sensorinis vertinimas, stebimas sunkiųjų metalų ir toksinų kiekis, stebimi kiti kokybiniai fizikocheminiai parametrai. Tad nuo šiol, ant pieno gaminių matydami „Eurofins“ ženklą, mūsų klientai galės neabejoti aukšta jų kokybe“, – teigia „Lidl Lietuva“ kokybės departamento užtikrinimo atstovas K. Lebednikas. 2020.10.02 Lietuvių kasdieninis mitybos racionas nuo seno neįsivaizduojamas be pieno produktų. Net 95 proc. Lietuvos gyventojų įvairiausius pieno gaminius perka dažniau nei kartą per savaitę, rodo prekybos tinklo „Lidl“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos rezultatai. Didžioji dalis respondentų pieno produktus vartoja dažnai – net 2-3 kartus per savaitę. Kokius pieno produktus jie mėgsta labiausiai? Per metus vienam lietuviui tenka net 328 kilogramai pieno produkcijos, rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys. Pieno gaminių svarbą dar kartą atskleidė ir „Lidl“ inicijuotos apklausos rezultatai: kas dešimtas lietuvis kasdien vartoja pieno produktus. „Atsižvelgdami į šalies gyventojų poreikį ir suprasdami didelę pieno produktų svarbą jų mitybos racione, prekybos tinkle „Lidl“ nuolat stengiamės užtikrinti geriausią pieno produktų kainos ir kokybės santykį“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausioji asortimento vadovė Ilona Čiužienė. Anot I. Čiužienės, prekybos tinklo siekiu neabejoja ir šalies gyventojai: „Šiandien jau atsisakoma nuomonės, kad brangesnė prekė visada geresnė. Apklausos duomenys rodo, jog net 81 proc. lietuvių mano, kad pieno gaminiai gali būti nedidelės kainos, tačiau tuo pačiu išlaikyti aukštus kokybinius standartus.“ Pieno produktų populiarumą paaiškina tai, kad didžioji dalis (net 66 proc.) tyrimo dalyvių įsitikinę, kad vartoti pieno produktus yra sveika. Mažesnė dalis (23 proc.) mano, kad sveika vartoti tik rūgusio pieno produktus (pavyzdžiui, rūgpienį, kefyrą, jogurtą). Tiesa, tokios nuomonės dažniau laikosi moterys. Tyrimo metu apklausti 1006 respondentai visoje šalyje nuo 18 iki 75 metų amžiaus. Populiariausiųjų trejetukas – pienas, sūris ir sviestas Pienas – nuo seno lietuvių mėgstamas produktas, laikomas vienu svarbiausių kalcio šaltiniu. Apklausos metu paaiškėjo, kad būtent pieną ir šiandien šalies gyventojai renkasi dažniausiai. Antrasis pagal populiarumą produktas – sūris, trečiasis – sviestas. Kiek rečiau lietuviai renkasi varškę, jogurtą ir kefyrą. Tyrimo rezultatai atskleidžia, kad pieno produktų vartojimo įpročiai išsiskiria ir priklausomai nuo tyrimo dalyvių gyvenamosios vietos. Pavyzdžiui, jogurtą, sūrį ir varškės sūrelius dažniausiai perka didžiųjų miestų gyventojai, o varškę, grietinę ir sviestą – kaimo vietovėse gyvenantys asmenys. Žmonių pasirinkimui įtakos turi ir jų amžius – grietinę ir kefyrą labiausiai mėgsta vyresni, sulaukę 56 metų ir daugiau. Tuo tarpu tiek varškės sūrelius, tiek pieną, dažniausiai renkasi jaunesni – iki 45 metų sulaukę gyventojai. Tyrimas atskleidė, kad moterys kiek dažniau nei vyrai vartoja pieną, jogurtą, varškę, varškės sūrelius ir grietinę, o vyrai – kefyrą, sūrį, sviestą. Siekia geriau suprasti pirkėjų poreikius I. Čiužienės teigimu, „Lidl“ visuomet stengiasi dar geriau pažinti savo pirkėjus ir siekia kuo labiau įsigilinti į jų pomėgius bei poreikius. Anot jos, šis tyrimas, dar vienas būdas išgirsti ir suprasti prekybos tinklo parduotuvių klientus ir atliepti jų norus. „Matome, kad pieno produktai yra bene kiekvieno lietuvio mitybos raciono dalis, todėl dar praėjusį mėnesį sumažinome mūsų asortimente esančių pieno gaminių kainas. Taip pat visai neseniai ant dalies privačios „Lidl“ prekės ženklo pieno produkcijos atsirado „Eurofins“ žymėjimas, kuris nurodo, kad jų kokybei teikiamas išskirtinis dėmesys“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausioji asortimento vadovė. Kokybei užtikrinti – papildomi žingsniai „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento atstovas Karolis Lebednikas pratęsia, kad „Lidl“ asortimente esantys produktai yra vieninteliai Lietuvoje, turintys pasaulinių kokybės tyrimų lyderių „Eurofins“ suteikiamą ženklą. Jo teigimu, ką tik ant pieno gaminių atsiradęs spaudas atspindi prekybos tinklo norą parodyti pirkėjams, kad pažymėtų pieno prekių kokybei yra skiriamas ypatingas dėmesys. „Patikros „Eurofins“ laboratorijoje – dar viena mūsų iniciatyva, skirta užtikrinti prekybos tinkle siūlomų prekių šviežumą, švarą ir kokybę. Kiekvienam „Eurofins“ spaudu žymimam pieno produktui sudarome atskirus ir išsamius tyrimų planus. Jų metu yra tikrinamas gaminių rūgštingumas, mikrobiologiniai saugos ir kokybės parametrai, atliekami maistinių verčių tyrimai ir sensorinis vertinimas, stebimas sunkiųjų metalų ir toksinų kiekis, stebimi kiti kokybiniai fizikocheminiai parametrai. Tad nuo šiol, ant pieno gaminių matydami „Eurofins“ ženklą, mūsų klientai galės neabejoti aukšta jų kokybe“, – teigia „Lidl Lietuva“ kokybės departamento užtikrinimo atstovas K. Lebednikas.
„Lidl“ tyrimas: kokius pieno produktus labiausiai mėgsta lietuviai?
02
Oct