Mylimi ir pastebėti nori būti ne tik žmonės, bet ir prekės ženklai. Pastarieji žinomumą auginasi reklama, o kelią į vartotojų pripažinimą klojasi įmantriais viešųjų ryšių labirintais.
Tačiau to siekia visi, todėl nepaistant investicijų galima likti neišgirstu, nesuprastu, supainiotu. Tyrimai šioje vietoje kone vienintelis efektyvus būdas gauti atsakymą ar kalbėjimas žmonėms, kurių norime būti išgirsti ir suprasti (darbiniame žargone tai vadinama tikslinė grupė) yra teisingas ir vaisingas.
Reklama – efektyvus, tačiau dažnai brangus “žaisliukas”. Reklaminio klipo parengimas bei transliacijos kainuoja išties daug, todėl išlaidas reklamos tyrimams vertinkite kaip savotišką apsidraudimą nuo klaidos reklamos biudžetą išleisti neefektyviai.
Gera reklama neprivalo būti ją kūrusios agentūros kūrybinės veiklos pasididžiavimas. Ji privalo parduoti produktą. Todėl ji turi atitikti bent kelis vartotojo reikalavimus – patraukti dėmesį, sudominti, aiškiai perteikti pagrindinę mintį, stipriai integruoti reklamuojamo prekės ženklo vardą, būti priimtina tikslinei grupei, sužadinti susidomėjimą, norą ir t.t.
Esame atlikę daugiau nei 300 reklamos įvertinimo testų, todėl neabejojame, galėsime pasiūlyti Jums išties profesionalų sprendimą.