Produktus ir paslaugas kuria ne įmonės, o jose dirbantys žmones, susibūrę į įvairių formų kolektyvus. O mes žmonės įdomios būtybės – produktyvus būname tik pailsėję, vertinami, nespaudžiami neigiamų emocijų. Turime net kelis sprendimus pamatuoti kaipgi įmonėms ir organizacijoms sekasi šiuos darbuotojų poreikius atliepti. Jeigu nerasite iš sąrašo – visada pasiūlysime individualų sprendimą.
Tai senos žmonių tarpusavio bendravimo ligos apie kurias vis drąsiau kalba ne tik dirbantieji, bet ir pačios įmonės bei organizacijos. Mūsų standartinis tyrimų produktas apima aspektus, į kuriuos atkreipti dėmesį reikalauja ir LR teisės aktai (įvairių būdų diskriminacija, mobingo apraiškos, vienoda užmokesčio politika, galimybė daryti karjerą ir pan.), tačiau kiekvienu atveju galime pasiūlyti ir konkrečios įmonės ar organizacijos poreikius atitinkančius tyrimų sprendimus.
Tyrimas analizuoja vadovavimo, bendradarbiavimo, vidinės komunikacijos, konfliktų valdymo, pasitikėjimo, psichologinio saugumo, įsitraukimo, savirealizacijos aspektus įmonėje ar organizacijoje. Vertina kiek darbuotojų ambasadorystės nuostatas tiek įmonės kaip darbdavio, tiek produkto/ prekės ženklo aspektu.
Šis tyrimas – apie vieningą matymą ir susikalbėjimą- ar skirtingos suinteresuotos grupės mūsų įmonę, prekės ženklą suvokia vienodai, kur kyla didžiausi suvokimo skirtumai ar slypi nesusikalbėjimo grėsmės.