Naujų produktų vystymas – iššūkis ne tik technologams, bet ir rinkodaros specialistams. Mūsų misija – padėti Jums šiame kelyje apsisprendžiant ne tik dėl tikslinių produkto savybių bet ir dėl ...kainos. Nes jei produkto kaina nepataiko į prekės ženklo įvaizdžio ir produkto savybių „chorą“, sunku tikėtis komercinės sėkmės.
Kaina, jos nustatymas bei keitimas – viena jautriausių ir subtiliausių sričių visame verslo procese. Klasikinis paklausos ir pasiūlos kreivių susikirtimo taško nustatymas galbūt tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas. Realiai kainą veikia daugybė racionalių ir neracionalių veiksnių, todėl kainos faktorius dažnai iškyla visiškai skirtingose dimensijose. Tad ir kainos nustatymo, jos keitimo, elastingumo sprendimai siūlomi įvairūs – nuo klasikinių Van Westendorp kainos jautrumo testų, Gabor-Granger, Brand price trade off metodų iki visą pirkimo procesą analizuojančių integruotų matematinių modulių.
Naujo produkto įvedimo į rinką, jo komunikacijos / pozicionavimo keitimo arba tiesiog naujo produkto galimybių studijos stadijoje atliekami vartotojų tyrimai leidžia rasti teisingiausią sprendimą bei tinkamą produkto-komunikacijos-pakuotės-kainos kombinaciją, rinkai pristatant labiausiai tikslinės grupės poreikius atitinkantį produktą.
Produkto/ koncepto testuose dažniausiai naudojamas Centrinės lokacijos testas (CLT), testas respondentų namuose (in-home test) arba tikslinių vartotojų apklausa studijos sąlygomis (test-studio). Atskirais atvejais rekomenduojamas Focus grupės (FGD) metodas, arba online metodas.
Mūsų bendrovės specialistai turi sukaupę didelę patirtį atliekant produkto vystymo testus maisto produktų, gėrimų, ryšių ir komunikacijos, finansų bei mokamos TV srityse.