Be kategorijos

Lietuvoje startuoja mobiliųjų telefonų draudimas

„Žinome, kaip žmonės yra „prisirišę“ prie savo telefonų,
saugo juos ir jau senai norėtų apdrausti. Lietuvoje unikali paslauga –
telefonų draudimas – yra geriausia išeitis tiems, kurie nenori turėti
daug rūpesčių ar nuostolių telefonui dingus ar netyčia sugedus“, – sakė
„Bitės” grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas
Robbinsas. Telefonų draudimą šiuo metu galima užsisakyti tik
„Bitėje“. Apsidraudusiems, kurie praras ar sugadins savo mobilųjį
telefoną, ir šis įvykis bus pripažintas draudiminiu, „Bitė“ suteiks
naują įrenginį. O jeigu mobilusis telefonas buvo pavogtas ir be kliento
žinios buvo pasinaudota paslaugomis – „Bitė“ kompensuos patirtas
išlaidas iki 1,5 tūkst. litų. Pasak C. Robbins, telefonų draudimo žalų registravimas ir
tvarkymas „Bitėje“ vyksta itin greitai ir truks vos 24 valandas – tai
labai trumpas terminas lyginant su tradicinėmis draudimo rūšimis.
Telefono draudimo mokestis siekia nuo 6 litų mėnesiui priklausomai nuo
apdrausto įrenginio. „Bitės“ duomenimis, kas dešimtas bendrovės
klientas per vieno mobiliojo telefono gyvavimo laiką jį praranda ar
nepataisomai sugadina. Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės
„Spinter tyrimai“ šių metų spalio mėnesį atlikto tyrimo duomenimis, apie
pusė (49 proc.) telefonus praradusių Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų
teigė, kad dažniausiai telefonas pametamas. 25 proc. sakė, jog jis buvo
pavogtas. Tuo tarpu 13 proc. prisipažino pamiršę telefoną viešoje
vietoje, o 12 proc. teigimu, telefonas nuskendo. Mobilųjį telefoną
dažniau yra linkę prarasti vyrai. Nuo gruodžio pradžios mobiliojo ryšio vartotojai pirmą kartą
Lietuvoje gali apsidrausti savo mobiliuosius telefonus nuo vagystės ar
netyčinio sugadinimo. Šią paslaugą teikia tik telekomunikacijų bendrovė
„Bitė“, vartotojai mobiliojo ryšio įrenginius gali drausti tiek laiko,
kiek pageidauja, taip pat yra galimybė drausti telefonus vykstantiems į
užsienį, rašoma pranešime spaudai.
„Žinome, kaip žmonės yra „prisirišę“ prie savo telefonų,
saugo juos ir jau senai norėtų apdrausti. Lietuvoje unikali paslauga –
telefonų draudimas – yra geriausia išeitis tiems, kurie nenori turėti
daug rūpesčių ar nuostolių telefonui dingus ar netyčia sugedus“, – sakė
„Bitės” grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas
Robbinsas. Telefonų draudimą šiuo metu galima užsisakyti tik
„Bitėje“. Apsidraudusiems, kurie praras ar sugadins savo mobilųjį
telefoną, ir šis įvykis bus pripažintas draudiminiu, „Bitė“ suteiks
naują įrenginį. O jeigu mobilusis telefonas buvo pavogtas ir be kliento
žinios buvo pasinaudota paslaugomis – „Bitė“ kompensuos patirtas
išlaidas iki 1,5 tūkst. litų. Pasak C. Robbins, telefonų draudimo žalų registravimas ir
tvarkymas „Bitėje“ vyksta itin greitai ir truks vos 24 valandas – tai
labai trumpas terminas lyginant su tradicinėmis draudimo rūšimis.
Telefono draudimo mokestis siekia nuo 6 litų mėnesiui priklausomai nuo
apdrausto įrenginio. „Bitės“ duomenimis, kas dešimtas bendrovės
klientas per vieno mobiliojo telefono gyvavimo laiką jį praranda ar
nepataisomai sugadina. Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės
„Spinter tyrimai“ šių metų spalio mėnesį atlikto tyrimo duomenimis, apie
pusė (49 proc.) telefonus praradusių Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų
teigė, kad dažniausiai telefonas pametamas. 25 proc. sakė, jog jis buvo
pavogtas. Tuo tarpu 13 proc. prisipažino pamiršę telefoną viešoje
vietoje, o 12 proc. teigimu, telefonas nuskendo. Mobilųjį telefoną
dažniau yra linkę prarasti vyrai.