Be kategorijos

Idealus kelionių organizatorius – patikimas, saugus, profesionalus

Lietuviai per atostogas labiausiai norėtų apsilankyti Egipte, o pasitikėjimas keliones organizuojančia bendrove TEZ TOUR išaugo net 10 proc. Tai atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ 2010 m. lapkričio mėnesį atliktas šalies gyventojų tyrimas dėl atostogų prioritetų ir kelionių organizatorių vertinimo.
Tyrimo duomenimis patraukliausios šalys atostogoms po Egipto yra Italija, Turkija, Prancūzija bei Ispanija. Tačiau lietuvių norą keliauti malšina kelialapių kainos. Tokių žmonių padaugėjo 12 proc. lyginant su analogiškos apklausos duomenimis 2009 m. Vis dėlto tai nėra gąsdinantys rezultatai kelionių organizatoriui TEZ TOUR, kurį vartotojai jau ne vienerius metus vertina už patraukliausių kainų pasiūlą. Tikėtina, kad būtent tai ekonominio sunkmečio laikotarpiu ženkliai prisidėjo ir prie TEZ TOUR žinomumo augimo – nuo 52 proc. 2009 m. iki 56 proc. 2010 m. Lyginant 2009 ir 2010 m. apklausos rezultatus išsiskiria 10 proc. išaugęs pasitikėjimas TEZ TOUR, taip pat net 8 proc. padaugėjo respondentų, kurie pasirinktų TEZ TOUR, kaip kelionių organizatorių, jeigu visos kelionės sąlygos bei kaina būtų vienoda – nuo 22 iki 30 proc. Pasak TEZ TOUR Lietuvoje rinkodaros ir viešųjų ryšių vadybininkės Jolitos Anuprevičiūtės, tokie rodikliai akivaizdžiai demonstruoja, kad kelionių organizatorių bankrotai nepalaužė visuomenės pasitikėjimo turizmo rinkos dalyviais. „Tyrimo duomenys atskleidžia, kad žmonėms šiandien ypač svarbu kelionių organizatoriaus patikimumas. Vertinant, kad metai buvo sudėtingi ne tik finansiškai, bet turizmo rinka patyrė sukrėtimų ir dėl Islandijos vulkano, ir dėl organizatorių bankrotų, esame patenkinti visuomenės požiūriu bei demonstruojamu pasitikėjimu. Tokie rezultatai tik dar labiau įpareigoja laikytis iki šiol propaguotų vertybių – patikimumo, saugumo, profesionalumo“, – sakė J. Anuprevičiūtė. Remiantis tyrimo rezultatais, galvojantys apie keliones dažniausiai informacijos ieško internetu. Jo vaidmuo darosi didesnis ir kelionių įsigijimo procese. Pažymėtina, jog internetu naudotis ypač linkę didžiausią potencialą turinčios tikslinės grupės atstovai – jaunesnio amžiaus, didesnių pajamų, didmiesčių gyventojai. Į kelionių agentūras labiau linkę kreiptis vyresni, mažesnių miestų ir kaimo vietovių gyventojai. Apibendrinant tyrimo rezultatus apie TEZ TOUR įvaizdį, matyti, kad įmonės prekės ženklas yra arti idealaus kelionių organizatoriaus įvaizdžio, kuris suvokiamas kaip patikimas, saugus ir profesionalus. Pažymėtina, kad visuomenės vertinimu, TEZ TOUR išsiskiria, kaip patyręs, rekomenduotinas, patogus ir tarptautinis prekės ženklas. Lietuviai per atostogas labiausiai norėtų apsilankyti Egipte, o pasitikėjimas keliones organizuojančia bendrove TEZ TOUR išaugo net 10 proc. Tai atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ 2010 m. lapkričio mėnesį atliktas šalies gyventojų tyrimas dėl atostogų prioritetų ir kelionių organizatorių vertinimo.
Tyrimo duomenimis patraukliausios šalys atostogoms po Egipto yra Italija, Turkija, Prancūzija bei Ispanija. Tačiau lietuvių norą keliauti malšina kelialapių kainos. Tokių žmonių padaugėjo 12 proc. lyginant su analogiškos apklausos duomenimis 2009 m. Vis dėlto tai nėra gąsdinantys rezultatai kelionių organizatoriui TEZ TOUR, kurį vartotojai jau ne vienerius metus vertina už patraukliausių kainų pasiūlą. Tikėtina, kad būtent tai ekonominio sunkmečio laikotarpiu ženkliai prisidėjo ir prie TEZ TOUR žinomumo augimo – nuo 52 proc. 2009 m. iki 56 proc. 2010 m. Lyginant 2009 ir 2010 m. apklausos rezultatus išsiskiria 10 proc. išaugęs pasitikėjimas TEZ TOUR, taip pat net 8 proc. padaugėjo respondentų, kurie pasirinktų TEZ TOUR, kaip kelionių organizatorių, jeigu visos kelionės sąlygos bei kaina būtų vienoda – nuo 22 iki 30 proc. Pasak TEZ TOUR Lietuvoje rinkodaros ir viešųjų ryšių vadybininkės Jolitos Anuprevičiūtės, tokie rodikliai akivaizdžiai demonstruoja, kad kelionių organizatorių bankrotai nepalaužė visuomenės pasitikėjimo turizmo rinkos dalyviais. „Tyrimo duomenys atskleidžia, kad žmonėms šiandien ypač svarbu kelionių organizatoriaus patikimumas. Vertinant, kad metai buvo sudėtingi ne tik finansiškai, bet turizmo rinka patyrė sukrėtimų ir dėl Islandijos vulkano, ir dėl organizatorių bankrotų, esame patenkinti visuomenės požiūriu bei demonstruojamu pasitikėjimu. Tokie rezultatai tik dar labiau įpareigoja laikytis iki šiol propaguotų vertybių – patikimumo, saugumo, profesionalumo“, – sakė J. Anuprevičiūtė. Remiantis tyrimo rezultatais, galvojantys apie keliones dažniausiai informacijos ieško internetu. Jo vaidmuo darosi didesnis ir kelionių įsigijimo procese. Pažymėtina, jog internetu naudotis ypač linkę didžiausią potencialą turinčios tikslinės grupės atstovai – jaunesnio amžiaus, didesnių pajamų, didmiesčių gyventojai. Į kelionių agentūras labiau linkę kreiptis vyresni, mažesnių miestų ir kaimo vietovių gyventojai. Apibendrinant tyrimo rezultatus apie TEZ TOUR įvaizdį, matyti, kad įmonės prekės ženklas yra arti idealaus kelionių organizatoriaus įvaizdžio, kuris suvokiamas kaip patikimas, saugus ir profesionalus. Pažymėtina, kad visuomenės vertinimu, TEZ TOUR išsiskiria, kaip patyręs, rekomenduotinas, patogus ir tarptautinis prekės ženklas.