Uncategorised

Kur pirkti kosmetiką: vaistinėje ar maisto prekių parduotuvėje?

  2019.09.16   Šiandien higieninės ir gydomosios kosmetikos priemonių galima nusipirkti specializuotose kosmetikos parduotuvėse, vaistinėse ir net maisto prekių parduotuvėse. Rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa parodė, kad daugiau nei trečdalis apklaustųjų (35 proc.) mano, kad vaistinėse dažniausiai parduodama kokybiškesnė kosmetika nei kitose prekybos vietose. Beveik trečdalis respondentų (32 proc.) galvoja, kad vaistinėse parduodama daugiausia gydomoji kosmetika.   Pirmasis atsakingas už kokybę – gamintojas   Už produkto kokybę pirmiausia atsakingas yra gamintojas, kuris turi patentus ir reikiamus sertifikatus. Įprastai kiekviena sukurta kosmetikos priemonė ištiriama kliniškai – šiems tyrimams vadovauja dermatologijos, alergologijos ir toksikologijos specialistai. Jų tyrimai reguliariai publikuojami informaciniuose moksliniuose žurnaluose, rašoma pranešime spaudai.   Galimybė, kad produktas bus sugadintas, praras savo savybes atsiranda jį netinkamai transportuojant ir laikant iki bus perduotas pardavėjui. Todėl labai svarbu, kas ir kaip vykdo distribuciją. Visas produktų apsaugos priemones ir jo kokybės garantijas gali suteikti gamintojo oficialus atstovas Lietuvoje.   Yra kosmetikos priemonių, kurių galima įsigyti tiek vaistinėse, tiek prekybos centruose, į kuriuos dažniausiai einame pirkti maisto.   „Tiekiame ten, kur dirba specialistai – farmakologai arba gydytojai dermatologai. Būtent jie gali kvalifikuotai patarti vartotojui, kokią odos ar plaukų priežiūros priemonę, ypač gydomosios, dermatologinės kosmetikos, pasirinkti individualiu atveju.   Žinoma, jei norite įsigyti tik higieninį lūpų pieštuką ar vazelino, kurie yra skirti visiems, konsultuotis nereikia. Tačiau, jei turite odos problemų tokių, kaip jautri, linkusi į raudonį, į aknę, išsausėjusi oda, ir priemonę renkatės pirmą kartą, jums reikės specialisto, kuris žino skirtingų priežiūros priemonių savybes ir poveikį, patarimo“, – įsitikinęs prancūziškos dermatologinės kosmetikos atstovo Baltijos šalims UAB „Naos Baltic“ vadovas Aurimas Lukošius.   Griežti transportavimo reikalavimai   Ar produktas duos norimus rezultatus išsiaiškinama kiekvienam produktui atlikus klinikinius tyrimus. A. Lukošius pabrėžia, kad labai svarbu rūpintis produktų kokybe nuo tada, kai jis nurieda nuo gamybos konvejerio iki pat prekybos lentynos, tad labai svarbus etapas – produkcijos transportavimas.   „Kur kosmetika bebūtų, ji turėtų būti laikoma 15–25 laipsnių temperatūroje. Ją gabename transporto priemonėmis su reguliuojamu temperatūros rėžimu ir griežtai laikomės temperatūrinio rėžimo.   Automobiliuose įmontuoti specialūs davikliai, kurie visos kelionės metu fiksuoja temperatūrą automobilyje. Laikomės praktiškai tokių pačių reikalavimų, kaip vežant vaistus, ypač vakcinas, kurios yra labai jautrios temperatūros pokyčiams. Tokiu atveju, jei užfiksuojame, kad kurį laiką mūsų automobilyje buvo nukrypimų nuo nustatytų temperatūros ribų, tokios kosmetikos į prekybos vietas nebetiekiame“, – kosmetikos transportavimo aspektus aiškina A. Lukošius.   Pirkėjai ieško išskirtinumo   Tinkamą kosmetikos transportavimą itin svarbiu procesu vadina ir Vilija Pipirienė, tyrimą užsakusių vaistinių tinklo pardavimų vadybininkė, kuri kasdien bendradarbiauja su 6 oficialiais prekių ženklų atstovais užsienyje ir rūpinasi, kad jų gaminiai, nepažeidžiant numatytų reikalavimų, pasiektų vaistines Lietuvoje.   „Bendradarbiaujame ne tik su oficialiais kosmetikos platintojais Lietuvoje, kurie mums tiekia kosmetiką, bet ir patys atsivežame, gana daug produktų į savo vaistines iš Prancūzijos, Ispanijos, Lenkijos, kurių niekur kitur nerasi, tad žinome, kokia yra produktų tiekimo grandinė ir kokios yra svarbios transportavimo ir laikymo sąlygos, kaip lengva yra sugadinti kosmetiką tiesiog netinkamai su ja elgiantis“, – sako V. Pipirienė ir priduria, kad kai kurių vartotojų įsitikimas, jog vaistinėse parduodama tik gydomoji kosmetika – klaidingas. Čia galima įsigyti ir kasdienei odos priežiūrai reikiamų priemonių.   „Pastebėjome, kad vaistinėse kosmetiką perkantys žmonės ieško išskirtinių, ne masinės prekybos vietose parduodamų priemonių. Pageidauja, kad būtų kuo daugiau natūralių ingredientų, vengia dažiklių ir sulfatų.   Kai kurie ieško priemonių, kurios turėtų tai patvirtinantį sertifikatą, pavyzdžiui, „Ecocert“, kai kurie renkasi priemones atsižvelgiant į ingredientus. Šiuo metu itin populiarios priemonės su juodaisiai ikrais, nano kristalais ir kamieninėmis ląstelėmis. Ir nors šios sudėtinės dalys atrodo labai prabangios, tačiau kosmetikos kainos yra prieinamos plačiajai visuomenei“, – akcentuoja V. Pipirienė.   Tyrimas buvo atliktas vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu.  
    2019.09.16   Šiandien higieninės ir gydomosios kosmetikos priemonių galima nusipirkti specializuotose kosmetikos parduotuvėse, vaistinėse ir net maisto prekių parduotuvėse. Rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa parodė, kad daugiau nei trečdalis apklaustųjų (35 proc.) mano, kad vaistinėse dažniausiai parduodama kokybiškesnė kosmetika nei kitose prekybos vietose. Beveik trečdalis respondentų (32 proc.) galvoja, kad vaistinėse parduodama daugiausia gydomoji kosmetika.   Pirmasis atsakingas už kokybę – gamintojas   Už produkto kokybę pirmiausia atsakingas yra gamintojas, kuris turi patentus ir reikiamus sertifikatus. Įprastai kiekviena sukurta kosmetikos priemonė ištiriama kliniškai – šiems tyrimams vadovauja dermatologijos, alergologijos ir toksikologijos specialistai. Jų tyrimai reguliariai publikuojami informaciniuose moksliniuose žurnaluose, rašoma pranešime spaudai.   Galimybė, kad produktas bus sugadintas, praras savo savybes atsiranda jį netinkamai transportuojant ir laikant iki bus perduotas pardavėjui. Todėl labai svarbu, kas ir kaip vykdo distribuciją. Visas produktų apsaugos priemones ir jo kokybės garantijas gali suteikti gamintojo oficialus atstovas Lietuvoje.   Yra kosmetikos priemonių, kurių galima įsigyti tiek vaistinėse, tiek prekybos centruose, į kuriuos dažniausiai einame pirkti maisto.   „Tiekiame ten, kur dirba specialistai – farmakologai arba gydytojai dermatologai. Būtent jie gali kvalifikuotai patarti vartotojui, kokią odos ar plaukų priežiūros priemonę, ypač gydomosios, dermatologinės kosmetikos, pasirinkti individualiu atveju.   Žinoma, jei norite įsigyti tik higieninį lūpų pieštuką ar vazelino, kurie yra skirti visiems, konsultuotis nereikia. Tačiau, jei turite odos problemų tokių, kaip jautri, linkusi į raudonį, į aknę, išsausėjusi oda, ir priemonę renkatės pirmą kartą, jums reikės specialisto, kuris žino skirtingų priežiūros priemonių savybes ir poveikį, patarimo“, – įsitikinęs prancūziškos dermatologinės kosmetikos atstovo Baltijos šalims UAB „Naos Baltic“ vadovas Aurimas Lukošius.   Griežti transportavimo reikalavimai   Ar produktas duos norimus rezultatus išsiaiškinama kiekvienam produktui atlikus klinikinius tyrimus. A. Lukošius pabrėžia, kad labai svarbu rūpintis produktų kokybe nuo tada, kai jis nurieda nuo gamybos konvejerio iki pat prekybos lentynos, tad labai svarbus etapas – produkcijos transportavimas.   „Kur kosmetika bebūtų, ji turėtų būti laikoma 15–25 laipsnių temperatūroje. Ją gabename transporto priemonėmis su reguliuojamu temperatūros rėžimu ir griežtai laikomės temperatūrinio rėžimo.   Automobiliuose įmontuoti specialūs davikliai, kurie visos kelionės metu fiksuoja temperatūrą automobilyje. Laikomės praktiškai tokių pačių reikalavimų, kaip vežant vaistus, ypač vakcinas, kurios yra labai jautrios temperatūros pokyčiams. Tokiu atveju, jei užfiksuojame, kad kurį laiką mūsų automobilyje buvo nukrypimų nuo nustatytų temperatūros ribų, tokios kosmetikos į prekybos vietas nebetiekiame“, – kosmetikos transportavimo aspektus aiškina A. Lukošius.   Pirkėjai ieško išskirtinumo   Tinkamą kosmetikos transportavimą itin svarbiu procesu vadina ir Vilija Pipirienė, tyrimą užsakusių vaistinių tinklo pardavimų vadybininkė, kuri kasdien bendradarbiauja su 6 oficialiais prekių ženklų atstovais užsienyje ir rūpinasi, kad jų gaminiai, nepažeidžiant numatytų reikalavimų, pasiektų vaistines Lietuvoje.   „Bendradarbiaujame ne tik su oficialiais kosmetikos platintojais Lietuvoje, kurie mums tiekia kosmetiką, bet ir patys atsivežame, gana daug produktų į savo vaistines iš Prancūzijos, Ispanijos, Lenkijos, kurių niekur kitur nerasi, tad žinome, kokia yra produktų tiekimo grandinė ir kokios yra svarbios transportavimo ir laikymo sąlygos, kaip lengva yra sugadinti kosmetiką tiesiog netinkamai su ja elgiantis“, – sako V. Pipirienė ir priduria, kad kai kurių vartotojų įsitikimas, jog vaistinėse parduodama tik gydomoji kosmetika – klaidingas. Čia galima įsigyti ir kasdienei odos priežiūrai reikiamų priemonių.   „Pastebėjome, kad vaistinėse kosmetiką perkantys žmonės ieško išskirtinių, ne masinės prekybos vietose parduodamų priemonių. Pageidauja, kad būtų kuo daugiau natūralių ingredientų, vengia dažiklių ir sulfatų.   Kai kurie ieško priemonių, kurios turėtų tai patvirtinantį sertifikatą, pavyzdžiui, „Ecocert“, kai kurie renkasi priemones atsižvelgiant į ingredientus. Šiuo metu itin populiarios priemonės su juodaisiai ikrais, nano kristalais ir kamieninėmis ląstelėmis. Ir nors šios sudėtinės dalys atrodo labai prabangios, tačiau kosmetikos kainos yra prieinamos plačiajai visuomenei“, – akcentuoja V. Pipirienė.   Tyrimas buvo atliktas vaistinių tinklo „Camelia“ užsakymu.