Be kategorijos

Visuomenė labai gerai vertina muitinės pareigūnų kompetenciją

  2017-02-09
  Praėjusių metų gale, 2016 metų lapkričio 10–gruodžio 9 dienomis, UAB „Spinter tyrimai“ muitinės užsakymu atliko muitinės klientų − fizinių asmenų ir verslo klientų − pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimus. Buvo siekiama išsiaiškinti, kaip muitinės klientai vertina muitinės teikiamą informaciją ir konsultavimą. Bendras pasitenkinimo šiomis muitinės paslaugomis indeksas − 84 proc.   Tyrimas buvo atliktas visoje šalies teritorijoje, apklausta šiek tiek daugiau nei 400 Lietuvos gyventojų ir verslo atstovų.  Verslo atstovai geriausiai vertina klientų aptarnavimo laiką (89 proc.), blogiau – specialistų iniciatyvumą (79 proc.). Fiziniai asmenys taip pat geriausiai vertina klientų aptarnavimo laiką (91 proc.), prasčiau − specialistų iniciatyvumą (81 proc.). Muitinės pareigūnų kompetenciją ir verslo atstovai, ir gyventojai vertina labai gerai − 84 ir 83 proc. Gyventojai dažniausiai domisi su pašto siuntomis susijusiais klausimais (50 proc.), prekių įsivežimu iš trečiųjų šalių (41 proc.), lengvųjų automobilių importu (23 proc.). Transporto priemonių importu labiau domisi vyrai, keliavimu po ES – moterys. Verslo atstovus labiausiai domina prekių importas, eksportas ir tranzitas (60, 51, 42 proc.), mokesčių administravimo klausimai (41 proc.), informacija, susijusi su muitų teisės aktų taikymu bei tarpininkų veikla (po 39 proc.).  Daugiausia naudingos informacijos visi respondentai randa Lietuvos Respublikos muitinės svetainėje www.lrmuitine.lt (taip atsakė 83 proc. gyventojų ir 80 proc. verslo atstovų). Taip pat nemažai naudingos informacijos verslo atstovai gauna pačioje muitinėje (53 proc.), o gyventojai – interneto naujienų portaluose (24 proc.).   Su išsamiais tyrimų rezultatais galite susipažinti čia: Klientų (fizinių asmenų) pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimas Verslo klientų pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimas   2017-02-09
  Praėjusių metų gale, 2016 metų lapkričio 10–gruodžio 9 dienomis, UAB „Spinter tyrimai“ muitinės užsakymu atliko muitinės klientų − fizinių asmenų ir verslo klientų − pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimus. Buvo siekiama išsiaiškinti, kaip muitinės klientai vertina muitinės teikiamą informaciją ir konsultavimą. Bendras pasitenkinimo šiomis muitinės paslaugomis indeksas − 84 proc.   Tyrimas buvo atliktas visoje šalies teritorijoje, apklausta šiek tiek daugiau nei 400 Lietuvos gyventojų ir verslo atstovų.  Verslo atstovai geriausiai vertina klientų aptarnavimo laiką (89 proc.), blogiau – specialistų iniciatyvumą (79 proc.). Fiziniai asmenys taip pat geriausiai vertina klientų aptarnavimo laiką (91 proc.), prasčiau − specialistų iniciatyvumą (81 proc.). Muitinės pareigūnų kompetenciją ir verslo atstovai, ir gyventojai vertina labai gerai − 84 ir 83 proc. Gyventojai dažniausiai domisi su pašto siuntomis susijusiais klausimais (50 proc.), prekių įsivežimu iš trečiųjų šalių (41 proc.), lengvųjų automobilių importu (23 proc.). Transporto priemonių importu labiau domisi vyrai, keliavimu po ES – moterys. Verslo atstovus labiausiai domina prekių importas, eksportas ir tranzitas (60, 51, 42 proc.), mokesčių administravimo klausimai (41 proc.), informacija, susijusi su muitų teisės aktų taikymu bei tarpininkų veikla (po 39 proc.).  Daugiausia naudingos informacijos visi respondentai randa Lietuvos Respublikos muitinės svetainėje www.lrmuitine.lt (taip atsakė 83 proc. gyventojų ir 80 proc. verslo atstovų). Taip pat nemažai naudingos informacijos verslo atstovai gauna pačioje muitinėje (53 proc.), o gyventojai – interneto naujienų portaluose (24 proc.).   Su išsamiais tyrimų rezultatais galite susipažinti čia: Klientų (fizinių asmenų) pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimas Verslo klientų pasitenkinimo Lietuvos muitinės teikiamomis paslaugomis tyrimas