Pandemijai apėmus šalį ir visuomenei užsidarius namuose išaugo naujienų poreikis, todėl LRT žiniasklaidos kanalai siekė šį poreikį atliepti ir dar labiau sustiprinti naujienų žurnalistiką. 2021 m. balandžio mėn. rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi apklausa „LRT kuriama vertė Lietuvos visuomenėje: turinys, veikla, svarba ir įtaka“ parodė, kad net 78 proc. Lietuvos gyventojų teigiamai vertina LRT naujienų turinį. Visuomeninio transliuotojo užsakymu vykdytoje apklausoje į klausimą, kaip vertinate LRT televizijos kanaluose, LRT radijo kanaluose ir LRT.lt portale pateikiamų naujienų turinį, net 78 proc. respondentų atsakė vertinantys teigiamai ar greičiau teigiamai. Naujienų turinį dažniau teigiamai vertina kasdien arba bent kartą per savaitę žiūrintys LRT televizijos kanalą, kasdien klausantys LRT radijo ir kasdien skaitantys LRT.lt portalą. Tuo tarpu 2019 m. visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimo centro „Vilmorus“ apklausoje „Lietuvos visuomenės nuomonė apie LRT veiklą ir reguliavimą“, kurios autorius Žurnalistikos ir medijų tyrimų centro doc. dr. Deimantas Jastramskis, LRT teigiamai ir greičiau teigiamai pateikiamų naujienų turinį vertino 59,6 proc. apklaustųjų. Lyginant 2019 ir 2021 metų apklausų rezultatus matomas stiprus pokytis – teigiamai LRT medijų naujienų turinį vertina beveik 20 proc. daugiau Lietuvos gyventojų. „Pandeminiai metai buvo itin sunkūs visiems, bet būtent kaip tik šiuo sunkiu momentu visuomeninis transliuotojas jaučiasi reikalingas kaip niekada: visuomenė ieško patikrintos, išsamios informacijos, paaiškinimų, galimų sprendimų. Išgyvendami krizę kaip niekad jaučiame, kokia svarbi yra LRT vykdoma misija, todėl didėjanti visuomenės dalis, teigiamai vertinanti naujienų turinį, yra svarus motyvas nesustoti“, – teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. LRT pastaraisiais metais sėkmingai didina savo auditoriją, stiprina pozicijas tiek tradicinėje žiniasklaidoje, tiek interneto. Integruodamas radijo ir televizijos žurnalistų kuriamą medžiagą, pasitelkdamas LRT archyvus ir kurdamas originalų turinį, portalas LRT.lt svariai įsiterpė tarp trijų didžiausią auditoriją turinčių naujienų portalų. Telefoninė apklausa, kurią LRT užsakymų atliko rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“ , buvo vykdoma balandžio 9-23 dienomis. Iš viso apklausoje dalyvavo 1014 respondentų nuo 18 metų iš visos Lietuvos. Šaltinis: lrt.lt 2021.05.13 Pandemijai apėmus šalį ir visuomenei užsidarius namuose išaugo naujienų poreikis, todėl LRT žiniasklaidos kanalai siekė šį poreikį atliepti ir dar labiau sustiprinti naujienų žurnalistiką. 2021 m. balandžio mėn. rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi apklausa „LRT kuriama vertė Lietuvos visuomenėje: turinys, veikla, svarba ir įtaka“ parodė, kad net 78 proc. Lietuvos gyventojų teigiamai vertina LRT naujienų turinį. Visuomeninio transliuotojo užsakymu vykdytoje apklausoje į klausimą, kaip vertinate LRT televizijos kanaluose, LRT radijo kanaluose ir LRT.lt portale pateikiamų naujienų turinį, net 78 proc. respondentų atsakė vertinantys teigiamai ar greičiau teigiamai. Naujienų turinį dažniau teigiamai vertina kasdien arba bent kartą per savaitę žiūrintys LRT televizijos kanalą, kasdien klausantys LRT radijo ir kasdien skaitantys LRT.lt portalą. Tuo tarpu 2019 m. visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimo centro „Vilmorus“ apklausoje „Lietuvos visuomenės nuomonė apie LRT veiklą ir reguliavimą“, kurios autorius Žurnalistikos ir medijų tyrimų centro doc. dr. Deimantas Jastramskis, LRT teigiamai ir greičiau teigiamai pateikiamų naujienų turinį vertino 59,6 proc. apklaustųjų. Lyginant 2019 ir 2021 metų apklausų rezultatus matomas stiprus pokytis – teigiamai LRT medijų naujienų turinį vertina beveik 20 proc. daugiau Lietuvos gyventojų. „Pandeminiai metai buvo itin sunkūs visiems, bet būtent kaip tik šiuo sunkiu momentu visuomeninis transliuotojas jaučiasi reikalingas kaip niekada: visuomenė ieško patikrintos, išsamios informacijos, paaiškinimų, galimų sprendimų. Išgyvendami krizę kaip niekad jaučiame, kokia svarbi yra LRT vykdoma misija, todėl didėjanti visuomenės dalis, teigiamai vertinanti naujienų turinį, yra svarus motyvas nesustoti“, – teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. LRT pastaraisiais metais sėkmingai didina savo auditoriją, stiprina pozicijas tiek tradicinėje žiniasklaidoje, tiek interneto. Integruodamas radijo ir televizijos žurnalistų kuriamą medžiagą, pasitelkdamas LRT archyvus ir kurdamas originalų turinį, portalas LRT.lt svariai įsiterpė tarp trijų didžiausią auditoriją turinčių naujienų portalų. Telefoninė apklausa, kurią LRT užsakymų atliko rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“ , buvo vykdoma balandžio 9-23 dienomis. Iš viso apklausoje dalyvavo 1014 respondentų nuo 18 metų iš visos Lietuvos. Šaltinis: lrt.lt
Vis didesnė visuomenės dalis LRT medijų naujienas vertina teigiamai
13
Geg