2023.03.16
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda velykinę reklamos kampaniją ir skelbia, kad pasiruošti šv. Velykoms galima visose, net ir mažiausiose – vieno X formato, parduotuvėse. Prekybos tinklo inicijuota gyventojų apklausa parodė, kad gyventojams Velykos išlieka svarbia švente, kuriai ruošiasi iš anksto, o jai planuoja išleisti tiek pat arba šiek tiek daugiau nei pernai, ieškodami geriausių kainų pasiūlymų. Artėjant Velykoms, „Maximos“ inicijuota visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa atskleidė, kad beveik 70 proc. gyventojų Velykų vaišėms planuoja išleisti iki 100 eurų – panašiai tiek pat arba šiek tiek daugiau kaip ir praėjusiais metais. Didesnį, iki 200 eurų, biudžetą šiai pavasario šventei suplanavo 16 proc. apklaustųjų, tarp jų – gausesnė vyriausiųjų respondentų (66 metų ir daugiau) dalis ir beveik ketvirtadalis sostinės gyventojų. Apklausos rezultatai taip pat parodė, kad net 38 proc. gyventojų Velykoms apsipirks prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse.
„Pradedame šventinę kampaniją „Visų mūsų Velykos visose Maximose“, kuri bus dosni nuolaidų, įvairaus asortimento ir geros kainos pasiūlymų šventiniam stalui ir ne tik. Tai reiškia, kad pasiruošti Velykoms gyventojai galės apsipirkdami net ir mažiausiose mūsų tinklo parduotuvėse, kadangi pastarosios savo asortimento įvairove ir išskirtinumu nenusileis didžiosioms parduotuvėms. Pirkėjai savo šventiniam stalui mūsų tinklo parduotuvėse galės rasti tokių kruopščiai atrinktų prekių kaip fazanai, gorgonzola su maskarponės sūriu, jautienos karpačio, švieži eklerai su maskarpone ir kitais įdarais, tortas „Snikeris“ bei daugybė kitų“, – vardija Marius Tilmantas, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius. 2022 metais transformuotos 136 „Maxima X“ formato parduotuvės, kuriose pirkėjai gali rasti išgrynintą bei aktualų prekių asortimentą. Visos atnaujinto formato parduotuvės pirkėjams siūlo tą pačią prekių pasiūlą ir lengvai pažįstamą aplinką, kurioje paprasta orientuotis ir galima greitai rasti mėgstamas prekes, pastebėti akcijas bei specialius pasiūlymus. „Tai ypač aktualu nedidelių miestų, miestelių, rajonų centrų, kaimo vietovių gyventojams – kad ruošiantis Velykoms jiems nereikės toli keliauti dėl didesnio, įvairesnio asortimento. Kita vertus, siekiame, kad net ir didesniuose miestuose gyventojai turėtų platų prekių pasirinkimą mažo formato parduotuvėse šalia namų ir Velykoms galėtų apsipirkti patogiai, taupydami laiką“, – kalba M. Tilmantas.
Lūkesčius sutaupyti gyventojai sieja su akcijomis
Didžioji dauguma apklaustųjų sako planuojantys Velykoms ruoštis iš anksto. Apie pusė apklausoje dalyvavusių gyventojų seka nuolaidas parduotuvėse, kad galėtų pigiau įsigyti reikiamų prekių, o maždaug penktadalis apklaustųjų dalijasi, jog iš anksto perka ilgesnio galiojimo produktus. „Apklausa patvirtina, kad ruošdamiesi Velykoms gyventojai stengsis sutaupyti. Apie trečdalis jų nurodo, jog rinksis pigesnes produktų alternatyvas, tačiau apie pusė respondentų labiausiai tikisi sutaupyti pasinaudoję akcijomis. Mums svarbu, kad pirkėjai mūsų tinkle įsigytų kokybiškų prekių geromis kainomis, todėl visada turime gerų kainų pasiūlymų. Pirkėjams siūlome didelį šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentą, o norėdami padėti sutaupyti – kiekvieną savaitę atrinktiems produktams taikome nuolaidas. Daugiausia jų – savaitiniame mūsų mažų kainų leidinyje“, – teigia M. Tilmantas.
Šaltinis: ELTA