Kita vertus, mano prigimtis – tiesos ieškotojos. Ne visada esu teisi, bet noriu aiškintis ir diskutuoti. Būtent tai ir yra mano arkliukas. Nesibodžiu bendrauti internete aštriai net apie tai, kas yra aktualu ir svarbu kiekvienam. Seku aktualijas, tačiau nebūtinai tai, kas aktualu man, yra aktualu ir visuomenei, tačiau tai dažnai sutampa. Visiems atrodo, kad esu labai drąsi, bet esu tiesiog atvira. Ta drąsa reikalauja daug kantrybės, darbo su savimi ir turbūt padeda gyvenime. Tai forma ir galimybė pasakyti tai, ką nori. Kiekvienas žinomas žmogus yra atsakingas, bet negalima stengtis patikti, nes tuomet prarandamas unikalumas ir asmenybė“, – pasakojo muzikos pasaulio žvaigždė. Žinomumas visam gyvenimui Komunikacijos agentūros „Fabula“ kūrybos vadovas Aidas Puklevičius sakė, kad kol nesi didelė žvaigždė, turi labai daug dirbti siekiant išsvajoto žinomumo. „Kai jau esi pakankamai didelė žvaigždė, tavo praeities darbai dirba toliau už tave ir dingti iš visuomenės akiračio gali tik visiškai užsidaręs nuo išorinio pasaulio. Manau, kad Marijonui Mikutavičiui žinomumo užteks visam likusiam gyvenimui į priekį. Kaip ir Andriui Mamontovui. J. Arlauskaitė-Jazzu dabar pakeitė stilių, pradėjo dirbti su kitu prodiuseriu ir to tikrai pakanka, kad žmonės pastebėtų ir vertintų”, – pastebėjo komunikacijos specialistas. Jis taip pat svarstė, jog elitas J. Statkevičiui galbūt buvo atlaidesnis ir įvertino tai, kad jis moka puikiai kurti kostiumus operoms, o visuomenę galėjo sunervinti jo kalbos apie dalykus, kurių jis iš tiesų neišmano. Paklausus, ar skandalai iš tiesų pasimiršta ir lieka praeityje, A. Puklevičius sakė, jog tai priklauso ir nuo skandalo masto, ir nuo tikslinės auditorijos. Kai kuriuos žmones ir viena dramatiška istorija gali paveikti visiems laikams bei pakeisti konkretaus žmogaus įvaizdį jų akyse. „Žinoma, dabar informacinis fonas yra labai intensyvus todėl žmonės greitai pamiršta tai, kas buvo vakar. Kasdien norisi naujų įspūdžių, potyrių ir antraščių. Žlgai ir nuosekliai kuriant skandalus pavyks susikurti įvaizdį, kad esi tik skandalistas. Tačiau nėra tokios formulės, kuri leistų tiksliai paskaičiuoti, kokio lygio ir pobūdžio skandalas padės karjerai, o koks ją sužalos. Jeigu tokią žinočiau, apie ją rašyčiau knygas. Vienam žmogui prireiktų vieno skandalo, kad jis pakeistų nuomonę apie tam tikrą žmogų, o kitam – ir trisdešimties nebus gana tam, kad jis susimąstytų”. Kalbėdamas apie E. Dragūno poziciją sąrašuose specialistas nedaugžodžiavo. Anot jo, šis atlikėjas turi tokią auditoriją, kuri į jo koncertus eitų nepaisant to, ką jis bepadarytų. Taip pat kaip ir elito atstovai jo koncertuose nesilankytų, nepaisant jo veiksmų. „Visi šie apklausos rezultatai puikiai parodo auditorijos dėmesio fragmentiškumą ir stereotipų gajumą, kuriems pakeisti reikalingi didesni ir svarbesni įvykiai”, – pasakojo pašnekovas. Išskirtinis DELFI projektas „Lietuvos įtakingiausieji” yra rengiamas kasmet. Šalies elitas ir visuomenė renka įtakingiausius politikus, verslininkus/ekonomistus, sporto ir popkultūros atstovus, žiniasklaidos atstovus, visuomenininkus bei tarnautojus/teisininkus. Galiausiai visi šie balsai būna sumuojami ir skelbiamas galutinis įtakingiausių sąrašas. Kita vertus, mano prigimtis – tiesos ieškotojos. Ne visada esu teisi, bet noriu aiškintis ir diskutuoti. Būtent tai ir yra mano arkliukas. Nesibodžiu bendrauti internete aštriai net apie tai, kas yra aktualu ir svarbu kiekvienam. Seku aktualijas, tačiau nebūtinai tai, kas aktualu man, yra aktualu ir visuomenei, tačiau tai dažnai sutampa. Visiems atrodo, kad esu labai drąsi, bet esu tiesiog atvira. Ta drąsa reikalauja daug kantrybės, darbo su savimi ir turbūt padeda gyvenime. Tai forma ir galimybė pasakyti tai, ką nori. Kiekvienas žinomas žmogus yra atsakingas, bet negalima stengtis patikti, nes tuomet prarandamas unikalumas ir asmenybė“, – pasakojo muzikos pasaulio žvaigždė. Žinomumas visam gyvenimui Komunikacijos agentūros „Fabula“ kūrybos vadovas Aidas Puklevičius sakė, kad kol nesi didelė žvaigždė, turi labai daug dirbti siekiant išsvajoto žinomumo. „Kai jau esi pakankamai didelė žvaigždė, tavo praeities darbai dirba toliau už tave ir dingti iš visuomenės akiračio gali tik visiškai užsidaręs nuo išorinio pasaulio. Manau, kad Marijonui Mikutavičiui žinomumo užteks visam likusiam gyvenimui į priekį. Kaip ir Andriui Mamontovui. J. Arlauskaitė-Jazzu dabar pakeitė stilių, pradėjo dirbti su kitu prodiuseriu ir to tikrai pakanka, kad žmonės pastebėtų ir vertintų”, – pastebėjo komunikacijos specialistas. Jis taip pat svarstė, jog elitas J. Statkevičiui galbūt buvo atlaidesnis ir įvertino tai, kad jis moka puikiai kurti kostiumus operoms, o visuomenę galėjo sunervinti jo kalbos apie dalykus, kurių jis iš tiesų neišmano. Paklausus, ar skandalai iš tiesų pasimiršta ir lieka praeityje, A. Puklevičius sakė, jog tai priklauso ir nuo skandalo masto, ir nuo tikslinės auditorijos. Kai kuriuos žmones ir viena dramatiška istorija gali paveikti visiems laikams bei pakeisti konkretaus žmogaus įvaizdį jų akyse. „Žinoma, dabar informacinis fonas yra labai intensyvus todėl žmonės greitai pamiršta tai, kas buvo vakar. Kasdien norisi naujų įspūdžių, potyrių ir antraščių. Žlgai ir nuosekliai kuriant skandalus pavyks susikurti įvaizdį, kad esi tik skandalistas. Tačiau nėra tokios formulės, kuri leistų tiksliai paskaičiuoti, kokio lygio ir pobūdžio skandalas padės karjerai, o koks ją sužalos. Jeigu tokią žinočiau, apie ją rašyčiau knygas. Vienam žmogui prireiktų vieno skandalo, kad jis pakeistų nuomonę apie tam tikrą žmogų, o kitam – ir trisdešimties nebus gana tam, kad jis susimąstytų”. Kalbėdamas apie E. Dragūno poziciją sąrašuose specialistas nedaugžodžiavo. Anot jo, šis atlikėjas turi tokią auditoriją, kuri į jo koncertus eitų nepaisant to, ką jis bepadarytų. Taip pat kaip ir elito atstovai jo koncertuose nesilankytų, nepaisant jo veiksmų. „Visi šie apklausos rezultatai puikiai parodo auditorijos dėmesio fragmentiškumą ir stereotipų gajumą, kuriems pakeisti reikalingi didesni ir svarbesni įvykiai”, – pasakojo pašnekovas. Išskirtinis DELFI projektas „Lietuvos įtakingiausieji” yra rengiamas kasmet. Šalies elitas ir visuomenė renka įtakingiausius politikus, verslininkus/ekonomistus, sporto ir popkultūros atstovus, žiniasklaidos atstovus, visuomenininkus bei tarnautojus/teisininkus. Galiausiai visi šie balsai būna sumuojami ir skelbiamas galutinis įtakingiausių sąrašas.
„Lietuvos įtakingiausieji 2018“: popkultūros sąraše – didžiuliai pokyčiai
17
Rgp