Be kategorijos

Lietuviai į automobilį investuoti nelinkę

  Nors saugumas kelyje priklauso ir nuo vairuojamos transporto priemonės naujumo ir tvarkingumo, šalies gyventojai į automobilį investuoti nelinkę. 70 proc. respondentų šiemet neplanuoja savo automobilio remontuoti, pirkti taip pat – rodo finansų bendrovės „General Financing“ užsakymu atlikta apklausa.   Vairuojančių daugiau nei į automobilį investuojančių   „General Financing“ užsakymu atliktas tyrimas rodo, kad automobilį šiemet planuoja pirkti kas dešimtas šalies gyventojas. Įsigyti dalis transporto priemonei – detales, padangas, aksesuarus, kitas prekes – ruošiasi penktadalis respondentų.     Pirkiniams ketvirtadalis apklaustųjų planuoja skirti nuo 100 iki 300 eurų, 18 proc. lietuvių žada išleisti nuo 300 iki 500 eurų. Šiek tiek daugiau nei dešimtadalis ketina atseikėti nuo 500 iki 1 000 eurų, 9 proc. vairuotojų už automobilį ar jo dalis ketina mokėti nuo 3 iki 5 tūkstančių eurų.   38 proc. respondentų, norinčių įsigyti transporto priemonę ar dalis jai, svarbiausia, kad pirkinys būtų naujas ar mažai naudotas. Beveik ketvirtadaliui aktualus prekės ženklas, toks pat nuošimtis respondentų atsižvelgia į kainą, siekdami pirkti automobilį ar jo dalis pigiau. Daugiau nei dešimtadaliui svarbi pagaminimo šalis.   „Regitros“ duomenimis, šalyje turime beveik pusantro milijono vairuotojų. Apklausa rodo, kad net 70 proc. respondentų šiemet nepirks nei transporto priemonės, nei dalių. Dešimtadalis apklaustųjų į automobilį investuos iki 100 eurų, o procentas skiriančiųjų didesnę sumą jam įsigyti ar išlaikyti – išties mažas. Tai leidžia daryti prielaidą, kad transporto priemonės ar su ja susijusių pirkinių pirkimas lietuviams yra nemenkas finansinis iššūkis, ypač šiandieninėje situacijoje, kai finansinė situacija bet kada gali pasikeisti į neigiamą pusę“, – sako „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.   Išlošia praktiški ir santūrūs   Kalbėdamas apie automobilio įsigijimą, finansų ekspertas siūlo apsvarstyti būtent tokią galimybę. S. Ketvirčio teigimu, perkant autolizingu suteikiama laisvė rinktis norimą transporto priemonę, nes neribojamas jos amžius, o įmokas galima atidėti iki 3 mėnesių.   „Autolizingo sumą taip pat galima skirti automobilio remontui ir greitai bei paprastai pašalinti gedimus, jei jie atsirastų. Šiai paskolai nereikalingas „Kasko“ draudimas, nėra poreikio transporto priemonę įkeisti – savininku tampama iškart. Tad jei automobilio pirkimas atrodo per didelis išbandymas asmeniniam biudžetui, autolizingas gali tapti tinkama išeitimi, palengvinančia norimo pirkinio įsigijimą“, – pabrėžia „General Financing“ atstovas.   Anot S. Ketvirčio, ši paslauga paranki planuojant tiek naujos, tiek ir naudotos transporto priemonės pirkimą. Pastarosiomis prekiaujančios „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas antrina: išsimokėtinai automobilio dairosi vis daugiau vairuotojų.   „Vidutinė mūsų parduodamų transporto priemonių kaina – 4-5 tūkstančiai eurų. Kiekvieną mėnesį nuperkama daugiau nei 100 automobilių. Dažniausiai jų amžius siekia 10 metų. Didžiąją rinkos dalį sudaro dyzeliniai varikliai, kadangi lietuviai važinėja daug ir dažnai, o benzininių variklių savybės pastariesiems nusileidžia“, – apie tendencijas keliuose kalba P. Valiukėnas.   Manantiems, kad tik brangus automobilis kuria socialinį statusą, o pigesnis nesuteikia prestižo, S. Ketvirtis argumentuoja pasaulio turtingųjų pavyzdžiu. Kinų milijardierius ir internetinės parduotuvės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma, kurio turtas neseniai vertintas daugiau nei 34 milijardais eurų, vairuoja „Roewe RX5“ visureigį, kainuojantį 13 tūkst. eurų. „Facebook“ sumanytojas ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas, turintis daugiau nei 58 milijardus eurų, važinėja „Acura TSX“ už 27 tūkst. eurų.   „General Financing“ atstovas akcentuoja – paskola automobiliui suteikiama iki 25 tūkst. eurų sumai. Taip įpirkti galima net naujas milijardierių vairuojamas transporto priemones.   „Minėti pavyzdžiai – tik dalis, rodančių, kad automobiliui išleisti milžiniškų sumų nėra būtinybės. Svarbu vadovautis praktiškumo ir sumanumo principais. Tokiems pirkiniams praverčia taupymo klasika – atskiroms prekėms patogu kaskart atidėti ir kaupti tam tikrą sumą lėšų. Kitas paprastas patarimas – parduoti turimą automobilį ir gautus pinigus investuoti į naujo pradinį įnašą“, – rekomenduoja „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas S. Ketvirtis. 2020.05.08   Nors saugumas kelyje priklauso ir nuo vairuojamos transporto priemonės naujumo ir tvarkingumo, šalies gyventojai į automobilį investuoti nelinkę. 70 proc. respondentų šiemet neplanuoja savo automobilio remontuoti, pirkti taip pat – rodo finansų bendrovės „General Financing“ užsakymu atlikta apklausa.   Vairuojančių daugiau nei į automobilį investuojančių   „General Financing“ užsakymu atliktas tyrimas rodo, kad automobilį šiemet planuoja pirkti kas dešimtas šalies gyventojas. Įsigyti dalis transporto priemonei – detales, padangas, aksesuarus, kitas prekes – ruošiasi penktadalis respondentų.     Pirkiniams ketvirtadalis apklaustųjų planuoja skirti nuo 100 iki 300 eurų, 18 proc. lietuvių žada išleisti nuo 300 iki 500 eurų. Šiek tiek daugiau nei dešimtadalis ketina atseikėti nuo 500 iki 1 000 eurų, 9 proc. vairuotojų už automobilį ar jo dalis ketina mokėti nuo 3 iki 5 tūkstančių eurų.   38 proc. respondentų, norinčių įsigyti transporto priemonę ar dalis jai, svarbiausia, kad pirkinys būtų naujas ar mažai naudotas. Beveik ketvirtadaliui aktualus prekės ženklas, toks pat nuošimtis respondentų atsižvelgia į kainą, siekdami pirkti automobilį ar jo dalis pigiau. Daugiau nei dešimtadaliui svarbi pagaminimo šalis.   „Regitros“ duomenimis, šalyje turime beveik pusantro milijono vairuotojų. Apklausa rodo, kad net 70 proc. respondentų šiemet nepirks nei transporto priemonės, nei dalių. Dešimtadalis apklaustųjų į automobilį investuos iki 100 eurų, o procentas skiriančiųjų didesnę sumą jam įsigyti ar išlaikyti – išties mažas. Tai leidžia daryti prielaidą, kad transporto priemonės ar su ja susijusių pirkinių pirkimas lietuviams yra nemenkas finansinis iššūkis, ypač šiandieninėje situacijoje, kai finansinė situacija bet kada gali pasikeisti į neigiamą pusę“, – sako „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.   Išlošia praktiški ir santūrūs   Kalbėdamas apie automobilio įsigijimą, finansų ekspertas siūlo apsvarstyti būtent tokią galimybę. S. Ketvirčio teigimu, perkant autolizingu suteikiama laisvė rinktis norimą transporto priemonę, nes neribojamas jos amžius, o įmokas galima atidėti iki 3 mėnesių.   „Autolizingo sumą taip pat galima skirti automobilio remontui ir greitai bei paprastai pašalinti gedimus, jei jie atsirastų. Šiai paskolai nereikalingas „Kasko“ draudimas, nėra poreikio transporto priemonę įkeisti – savininku tampama iškart. Tad jei automobilio pirkimas atrodo per didelis išbandymas asmeniniam biudžetui, autolizingas gali tapti tinkama išeitimi, palengvinančia norimo pirkinio įsigijimą“, – pabrėžia „General Financing“ atstovas.   Anot S. Ketvirčio, ši paslauga paranki planuojant tiek naujos, tiek ir naudotos transporto priemonės pirkimą. Pastarosiomis prekiaujančios „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas antrina: išsimokėtinai automobilio dairosi vis daugiau vairuotojų.   „Vidutinė mūsų parduodamų transporto priemonių kaina – 4-5 tūkstančiai eurų. Kiekvieną mėnesį nuperkama daugiau nei 100 automobilių. Dažniausiai jų amžius siekia 10 metų. Didžiąją rinkos dalį sudaro dyzeliniai varikliai, kadangi lietuviai važinėja daug ir dažnai, o benzininių variklių savybės pastariesiems nusileidžia“, – apie tendencijas keliuose kalba P. Valiukėnas.   Manantiems, kad tik brangus automobilis kuria socialinį statusą, o pigesnis nesuteikia prestižo, S. Ketvirtis argumentuoja pasaulio turtingųjų pavyzdžiu. Kinų milijardierius ir internetinės parduotuvės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma, kurio turtas neseniai vertintas daugiau nei 34 milijardais eurų, vairuoja „Roewe RX5“ visureigį, kainuojantį 13 tūkst. eurų. „Facebook“ sumanytojas ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas, turintis daugiau nei 58 milijardus eurų, važinėja „Acura TSX“ už 27 tūkst. eurų.   „General Financing“ atstovas akcentuoja – paskola automobiliui suteikiama iki 25 tūkst. eurų sumai. Taip įpirkti galima net naujas milijardierių vairuojamas transporto priemones.   „Minėti pavyzdžiai – tik dalis, rodančių, kad automobiliui išleisti milžiniškų sumų nėra būtinybės. Svarbu vadovautis praktiškumo ir sumanumo principais. Tokiems pirkiniams praverčia taupymo klasika – atskiroms prekėms patogu kaskart atidėti ir kaupti tam tikrą sumą lėšų. Kitas paprastas patarimas – parduoti turimą automobilį ir gautus pinigus investuoti į naujo pradinį įnašą“, – rekomenduoja „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas S. Ketvirtis.