Specializuoti tyrimų metodai

Siekdama siūlyti šiuolaikinius universalius sprendimus „Spinter tyrimai“ kreipia ypatingą dėmesį specializuotų tyrimų modelių rengimui ar įsigijimui.

Šiuo metu galime pasiūlyti praktikoje patikrintas specializuotas tyrimų metodikas šio pobūdžio tyrimams:

 

  • Prekės ženklo situacijos tyrimai
  • Produkto įvedimo / vystymo testai
  • Vartojimo ir žinomumo tyrimai
  • Vartotojų pasirinkimo tyrimai
  • Vartotojų pasitenkinimo / lojalumo tyrimai
  • Pirkėjų elgsenos tyrimai
  • Kainų / kainų elastingumo tyrimai
  • Reklamos ir komunikacijų tyrimai
  • Įvaizdžio ir komunikacijos tyrimai
  • Slapto pirkėjo tyrimai
  • Personalo tyrimai

Specializuoti tyrimų metodai

Siekdama siūlyti šiuolaikinius universalius sprendimus „Spinter tyrimai“ kreipia ypatingą dėmesį specializuotų tyrimų modelių rengimui ar įsigijimui.

Šiuo metu galime pasiūlyti praktikoje patikrintas specializuotas tyrimų metodikas šio pobūdžio tyrimams:

 

  • Prekės ženklo situacijos tyrimai
  • Produkto įvedimo / vystymo testai
  • Vartojimo ir žinomumo tyrimai
  • Vartotojų pasirinkimo tyrimai
  • Vartotojų pasitenkinimo / lojalumo tyrimai
  • Pirkėjų elgsenos tyrimai
  • Kainų / kainų elastingumo tyrimai
  • Reklamos ir komunikacijų tyrimai
  • Įvaizdžio ir komunikacijos tyrimai
  • Slapto pirkėjo tyrimai
  • Personalo tyrimai
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos - slapukų politikoje. SUTINKU