Face-to-face interviu

socialoginiai, rinkos tyrimai akis į akį

Face-to-face interviu - tai duomenų rinkimo metodas, kai tiesiogiai bendraujama su pašnekovu pagal iš anksto parengtą klausimyną. Šiuo metodu gaunama faktinė informacija, vertinimai, nuostatos, preferencijos ir kita informacija prieinama pokalbio su respondentu metu. Face to face interviu metodas užtikrina duomenų išsamumą, mažina neatsakymų skaičių.

Face to face standartizuoti / pusiau standartizuoti interviu taikomi kiekybiniuose tyrimuose. Tai nacionalinės ar tam tikro regiono gyventojų apklausos, vartotojų, pirkėjų, skaitytojų tyrimai. Šiuo metodu atliekami Omnibus, Ad Hoc tyrimai.

Face-to-face interviu

socialoginiai, rinkos tyrimai akis į akį

Face-to-face interviu - tai duomenų rinkimo metodas, kai tiesiogiai bendraujama su pašnekovu pagal iš anksto parengtą klausimyną. Šiuo metodu gaunama faktinė informacija, vertinimai, nuostatos, preferencijos ir kita informacija prieinama pokalbio su respondentu metu. Face to face interviu metodas užtikrina duomenų išsamumą, mažina neatsakymų skaičių.

Face to face standartizuoti / pusiau standartizuoti interviu taikomi kiekybiniuose tyrimuose. Tai nacionalinės ar tam tikro regiono gyventojų apklausos, vartotojų, pirkėjų, skaitytojų tyrimai. Šiuo metodu atliekami Omnibus, Ad Hoc tyrimai.

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos - slapukų politikoje. SUTINKU