vartotoju pasitenkinimo tyrimai
Vartotojų pasitenkinimo ir lojalumo tyrimai

Vartotojų pasitenkinimo/ lojalumo tyrimai

 

Vartotojų pasitenkinimo tyrimai

Vartotojų pasitenkinimo analizė - tai išsamios prekės ženklo analizės Brand Dimension dalis, analizuojanti vartotojų pasitenkinimą, lojalumą, santykį su analizuojamu bei konkurentiniais prekių ženklais. Papildomai analizuojami lojalumą/ nelojalumą apsprendžiantys faktoriai.

 

Palankių klientų rodiklis (Net Promoter Score)

Taip pat rekomenduojame Palankių klientų rodiklį (Net Promoter Score), kuris leidžia įvertinti aktyvųjį pasitenkinimą, t.y., kiek klientai linkę Jus rekomenduoti kitiems. Tai itin populiarus ir universalus rodiklis, todėl savo klientų pasitenkinimą ir lojalumą galite tiesiogiai palyginti ne tik su konkurentais, bet ir su partneriais užsienyje.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Vartotojų pasitenkinimo/ lojalumo tyrimai

 

Vartotojų pasitenkinimo tyrimai

Vartotojų pasitenkinimo analizė - tai išsamios prekės ženklo analizės Brand Dimension dalis, analizuojanti vartotojų pasitenkinimą, lojalumą, santykį su analizuojamu bei konkurentiniais prekių ženklais. Papildomai analizuojami lojalumą/ nelojalumą apsprendžiantys faktoriai.

 

Palankių klientų rodiklis (Net Promoter Score)

Taip pat rekomenduojame Palankių klientų rodiklį (Net Promoter Score), kuris leidžia įvertinti aktyvųjį pasitenkinimą, t.y., kiek klientai linkę Jus rekomenduoti kitiems. Tai itin populiarus ir universalus rodiklis, todėl savo klientų pasitenkinimą ir lojalumą galite tiesiogiai palyginti ne tik su konkurentais, bet ir su partneriais užsienyje.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos - slapukų politikoje. SUTINKU