pirkeju elgsenos tyrimai
Pirkėjų elgsenos tyrimai

Pirkėjų elgsenos tyrimai

SP Shopper

Skirtingi pirkėjų segmentai skirtingomis dienomis, skirtingu dienos metu ir skirtingose parduotuvėse elgiasi skirtingai – ateina vieni, su partneriu, draugais ar šeima, išleidžia mažiau arba daugiau pinigų, skiriasi jų pirkinių krepšelis. Skiriasi ir šių pirkėjų poreikiai. Pirkėjų elgsenos (SP Shopper) tyrimas leidžia ne tik atskleisti atskirų grupių / segmentų apsipirkimo įpročius, poreikius, analizuoti skirtingų prekybos centrų vartotojų poreikių struktūrą, pirkėjų “kokybės” ir “kiekybės” parametrus, bet ir pasiūlyti prekių grupavimo, komunikacijos turinio ir kanalų sprendimus skatinant tiek pirkėjų srauto augimą, tiek atskirų produktų pardavimo didinimą.

 

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Pirkėjų elgsenos tyrimai

SP Shopper

Skirtingi pirkėjų segmentai skirtingomis dienomis, skirtingu dienos metu ir skirtingose parduotuvėse elgiasi skirtingai – ateina vieni, su partneriu, draugais ar šeima, išleidžia mažiau arba daugiau pinigų, skiriasi jų pirkinių krepšelis. Skiriasi ir šių pirkėjų poreikiai. Pirkėjų elgsenos (SP Shopper) tyrimas leidžia ne tik atskleisti atskirų grupių / segmentų apsipirkimo įpročius, poreikius, analizuoti skirtingų prekybos centrų vartotojų poreikių struktūrą, pirkėjų “kokybės” ir “kiekybės” parametrus, bet ir pasiūlyti prekių grupavimo, komunikacijos turinio ir kanalų sprendimus skatinant tiek pirkėjų srauto augimą, tiek atskirų produktų pardavimo didinimą.

 

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos - slapukų politikoje. SUTINKU