Telefoniniai interviu

rinkos tyrimai ir visuomenės nuomonės tyrimai telefonu

Tai duomenų rinkimo metodas kuomet su respondentu interviuotojas bendrauja ne tiesiogiai, o telefonu, pagal iš anksto parengtą klausimyną. Telefoninėms apklausoms rekomenduojami standartizuoti klausimynai su uždarais klausimais. Telefoninė apklausa yra trumpa, fokusuota į koncentruotos informacijos rinkimą. Pasirinkęs telefoninę apklausą klientas operatyviai gauna atsakymus į jį dominančius klausimus. Telefoninės apklausos atlikimo laikas yra nuo 3 iki 14 dienų. Telefoninės apklausos taikomos kiekybiniuose gyventojų (viešosios nuomonės), taip pat vartotojų, pirkėjų ar kitų tikslinių segmentų tyrimuose.

Telefoniniai interviu

rinkos tyrimai ir visuomenės nuomonės tyrimai telefonu

Tai duomenų rinkimo metodas kuomet su respondentu interviuotojas bendrauja ne tiesiogiai, o telefonu, pagal iš anksto parengtą klausimyną. Telefoninėms apklausoms rekomenduojami standartizuoti klausimynai su uždarais klausimais. Telefoninė apklausa yra trumpa, fokusuota į koncentruotos informacijos rinkimą. Pasirinkęs telefoninę apklausą klientas operatyviai gauna atsakymus į jį dominančius klausimus. Telefoninės apklausos atlikimo laikas yra nuo 3 iki 14 dienų. Telefoninės apklausos taikomos kiekybiniuose gyventojų (viešosios nuomonės), taip pat vartotojų, pirkėjų ar kitų tikslinių segmentų tyrimuose.