In-Hall testai / CLT

rinkos tyrimai

Tai tyrimai kai respondentas yra apklausiamas ne tradicinėje aplinkoje (pvz. namuose), o tyrimų kompanijos studijose. Respondentai atrenkami pagal tikslinius kriterijus (priklausomai nuo Užsakovo poreikių) ir kviečiami atvykti į tyrimų kompaniją. Tyrimo dalyvių skaičius priklauso nuo tyrimo problematikos ir gali svyruoti nuo 15 iki 200 respondentų. In - hall testas vidutiniškai trunka apie 45 minutes. Jo metu moderatorius demonstruoja tyrimo medžiagą (pvz. produktai, pakuotės, video-, audio-, spausdintą reklamą) ir koordinuoja savarankišką klausimynų pildymą. In hall testai naudojami produkto, produkto įpakavimo, pavadinimo parinkimo, reklaminės medžiagos suvokimo tyrimuose. In hall testus savo klientams siūlome tiek didžiuosiuose šalies miestuose, tiek regionuose.

In hall testai gali būti atliekami tiek pagal kiekybinio, tiek pagal kokybinio tyrimo strategiją (priklausomai nuo tyrimo dalyko ir Užsakovo poreikių). In hall testai suteikia galimybę pristatyti vartotojui maksimaliai daug vertinamos medžiagos (kas neįmanoma atliekant tyrimus respondento namuose) ir tuo pačiu surinkti pakankamą statistinei analizei (jei to reikalauja tyrimo tikslai) informacijos kiekį.

In-Hall testai / CLT

rinkos tyrimai

Tai tyrimai kai respondentas yra apklausiamas ne tradicinėje aplinkoje (pvz. namuose), o tyrimų kompanijos studijose. Respondentai atrenkami pagal tikslinius kriterijus (priklausomai nuo Užsakovo poreikių) ir kviečiami atvykti į tyrimų kompaniją. Tyrimo dalyvių skaičius priklauso nuo tyrimo problematikos ir gali svyruoti nuo 15 iki 200 respondentų. In - hall testas vidutiniškai trunka apie 45 minutes. Jo metu moderatorius demonstruoja tyrimo medžiagą (pvz. produktai, pakuotės, video-, audio-, spausdintą reklamą) ir koordinuoja savarankišką klausimynų pildymą. In hall testai naudojami produkto, produkto įpakavimo, pavadinimo parinkimo, reklaminės medžiagos suvokimo tyrimuose. In hall testus savo klientams siūlome tiek didžiuosiuose šalies miestuose, tiek regionuose.

In hall testai gali būti atliekami tiek pagal kiekybinio, tiek pagal kokybinio tyrimo strategiją (priklausomai nuo tyrimo dalyko ir Užsakovo poreikių). In hall testai suteikia galimybę pristatyti vartotojui maksimaliai daug vertinamos medžiagos (kas neįmanoma atliekant tyrimus respondento namuose) ir tuo pačiu surinkti pakankamą statistinei analizei (jei to reikalauja tyrimo tikslai) informacijos kiekį.