Giluminiai interviu 

rinkos-tyrimai-giluminiai

Tai duomenų rinkimo metodas, kai moderatorius tiesiogiai bendrauja su pašnekovu pagal teminį pokalbio planą. Tai išsamus, gilus pokalbis, kurio trukmė vidutiniškai 1 - 2 val.

Giluminio interviu metu atskleidžiamos pašnekovo nuostatos, vertinimai, įsitikinimai, preferencijos, pomėgiai, asociacijos, vertinimai ir pan. Giluminis interviu leidžia giliau pažvelgti į mąstymo struktūras, sąmonės srautus, išsiaiškinti užslėptus poreikius ar išgvildenti naujus problemų sprendimus. Šis metodas taikomas produkto, pakuotės, vartotojų pasitenkinimo ar lūkesčių, reklamos tyrimuose, ekspertų apklausose.

Giluminiai interviu atliekami tiek natūralioje aplinkoje (respondento namuose), tiek specialioje studijoje su įrašymui ir stebėjimui paruošta įranga. Interviu yra įrašomas, paraleliai respondento emocijas ir reakcijas galima stebėti per vienpusį veidrodį.

 

Giluminiai interviu 

rinkos-tyrimai-giluminiai

Tai duomenų rinkimo metodas, kai moderatorius tiesiogiai bendrauja su pašnekovu pagal teminį pokalbio planą. Tai išsamus, gilus pokalbis, kurio trukmė vidutiniškai 1 - 2 val.

Giluminio interviu metu atskleidžiamos pašnekovo nuostatos, vertinimai, įsitikinimai, preferencijos, pomėgiai, asociacijos, vertinimai ir pan. Giluminis interviu leidžia giliau pažvelgti į mąstymo struktūras, sąmonės srautus, išsiaiškinti užslėptus poreikius ar išgvildenti naujus problemų sprendimus. Šis metodas taikomas produkto, pakuotės, vartotojų pasitenkinimo ar lūkesčių, reklamos tyrimuose, ekspertų apklausose.

Giluminiai interviu atliekami tiek natūralioje aplinkoje (respondento namuose), tiek specialioje studijoje su įrašymui ir stebėjimui paruošta įranga. Interviu yra įrašomas, paraleliai respondento emocijas ir reakcijas galima stebėti per vienpusį veidrodį.