Focus grupės

Speciali studija su filmavimui ir stebėjimui pritaikyta įranga,
Stiklinė siena ("vienpusis veidrodis"),
Diskusijos video įrašas,
Sinchroninis vertimas į užsienio kalbas.


rinkos-tyrimai-viesosios-nuomes-tyrimai-focus Focus grupės - vienas iš populiariausių kokybinių tyrimų metodų. Tai grupinė diskusija vedama moderatoriaus, pagal iš anksto parengtą pokalbio planą. Focus grupėje dalyvauja vidutiniškai 8 - 10 žmonių, atrinktų pagal tikslinius konkretaus tyrimo uždavinius. Optimali fokus grupės trukmė 1,5 - 2h. Pagal kliento poreikius organizuojamos tiek trumpos "brief" (iki 60min), tiek išplėstinės "extended" (iki 4 h.) focus grupės. Nuoširdi tarpusavio bendravimo atmosfera, palaikoma moderatoriaus, padeda atsiskleisti grupės dalyvių įpročiams, įsitikinimams, požiūriams, preferencijoms, pomėgiams, asociacijoms ir pan. Focus grupės leidžia giliau pažvelgti į mąstymo struktūras, sąmonės srautus, išsiaiškinti užslėptus poreikius.

Focus grupės yra atliekamos specialioje studijoje su filmavimui ir stebėjimui paruošta įranga. Diskusija yra filmuojama, paraleliai focus grupės eigą galima stebėti per vienpusį veidrodį.

Focus grupių duomenims netaikomi kiekybiniai parametrai: nekeliami reprezentatyvumo reikalavimai, nevertinama statistinė paklaida. Čia svarbiausia turinio gilumas, išsamumas ir interpretacija, o ne statistinė analizė.

Focus grupės

Speciali studija su filmavimui ir stebėjimui pritaikyta įranga,
Stiklinė siena ("vienpusis veidrodis"),
Diskusijos video įrašas,
Sinchroninis vertimas į užsienio kalbas.


rinkos-tyrimai-viesosios-nuomes-tyrimai-focus Focus grupės - vienas iš populiariausių kokybinių tyrimų metodų. Tai grupinė diskusija vedama moderatoriaus, pagal iš anksto parengtą pokalbio planą. Focus grupėje dalyvauja vidutiniškai 8 - 10 žmonių, atrinktų pagal tikslinius konkretaus tyrimo uždavinius. Optimali fokus grupės trukmė 1,5 - 2h. Pagal kliento poreikius organizuojamos tiek trumpos "brief" (iki 60min), tiek išplėstinės "extended" (iki 4 h.) focus grupės. Nuoširdi tarpusavio bendravimo atmosfera, palaikoma moderatoriaus, padeda atsiskleisti grupės dalyvių įpročiams, įsitikinimams, požiūriams, preferencijoms, pomėgiams, asociacijoms ir pan. Focus grupės leidžia giliau pažvelgti į mąstymo struktūras, sąmonės srautus, išsiaiškinti užslėptus poreikius.

Focus grupės yra atliekamos specialioje studijoje su filmavimui ir stebėjimui paruošta įranga. Diskusija yra filmuojama, paraleliai focus grupės eigą galima stebėti per vienpusį veidrodį.

Focus grupių duomenims netaikomi kiekybiniai parametrai: nekeliami reprezentatyvumo reikalavimai, nevertinama statistinė paklaida. Čia svarbiausia turinio gilumas, išsamumas ir interpretacija, o ne statistinė analizė.