Patirtis

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų agentūra "Spinter tyrimai" įkurta 1996m. Šiuo metu bendrovė yra tarptautinio tyrimo agentūrų tinklo IriS [International Research InstituteS] narė. 

Beveik nuo pat bendrovės įkūrimo dienos bendradarbiaujame organizuojant tyrimus visose Baltijos šalyse. Mūsų naudojami tyrimų modeliai gali būti sėkmingai naudojami Estijoje ir Latvijoje.

 

Kokybė

Visi tyrimai atliekamai laikantis tarptautinės viešosios nuomonės tyrėjų asociacijos ESOMAR kodeksų. UAB „Spinter tyrimai“ yra atstovaujama šioje organizacijoje.

Kiekviename tyrime yra tikrinama apklausų atlikėjų darbo kokybė (atranka ir apklausos atlikimas), tikrinant 10% procentų kiekvieno apklausų atlikėjo maršruto ir anketų. Radus darbo tvarkos pažeidimų anketos pašalinamos iš duomenų visumos. Kokybiškas apklausų atlikėjų darbas leidžia išvengti atsitiktinių atrankos klaidų.

Anketos yra tikrinamos du kartus: pirmą kartą priimant anketas iš apklausų atlikėjų ir tikrinant jų darbą; antrą kartą atliekant duomenų suvedimą ir suvedus duomenis. Tokiu būdu išvengiama neteisingai užpildytų anketų, galinčių įtakoti apklausos rezultatus.

 

Patirtis

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų agentūra "Spinter tyrimai" įkurta 1996m. Šiuo metu bendrovė yra tarptautinio tyrimo agentūrų tinklo IriS [International Research InstituteS] narė. 

Beveik nuo pat bendrovės įkūrimo dienos bendradarbiaujame organizuojant tyrimus visose Baltijos šalyse. Mūsų naudojami tyrimų modeliai gali būti sėkmingai naudojami Estijoje ir Latvijoje.

 

Kokybė

Visi tyrimai atliekamai laikantis tarptautinės viešosios nuomonės tyrėjų asociacijos ESOMAR kodeksų. UAB „Spinter tyrimai“ yra atstovaujama šioje organizacijoje.

Kiekviename tyrime yra tikrinama apklausų atlikėjų darbo kokybė (atranka ir apklausos atlikimas), tikrinant 10% procentų kiekvieno apklausų atlikėjo maršruto ir anketų. Radus darbo tvarkos pažeidimų anketos pašalinamos iš duomenų visumos. Kokybiškas apklausų atlikėjų darbas leidžia išvengti atsitiktinių atrankos klaidų.

Anketos yra tikrinamos du kartus: pirmą kartą priimant anketas iš apklausų atlikėjų ir tikrinant jų darbą; antrą kartą atliekant duomenų suvedimą ir suvedus duomenis. Tokiu būdu išvengiama neteisingai užpildytų anketų, galinčių įtakoti apklausos rezultatus.