Apklausė gyventojus, kiek jiems svarbu prekės lietuviškumas

 

2017-07-19

 

Dviem trečdaliams lietuvių yra svarbu, kad jų perkami maisto produktai būtų lietuviški, o beveik penktadaliui (19 proc.) lietuviška prekės kilmė yra itin reikšminga. Būtent lietuviškų gaminių šalies gyventojai dažniausiai ieško rinkdamiesi duoną ir pieną.

 

Tokius duomenis atskleidė „Iki“ prekybos tinklo užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas.

Tai, kad jų perkama duona būtų lietuviška svarbu 72 proc. pirkėjų, o mūsų šalies gamintojų pieną į savo pirkinių krepšelius visuomet stengiasi dėti 67 proc. besilankančiųjų prekybos centruose. Panašiai tiek (64 proc.) gyventojų lietuviškų gaminių taip pat ieško parduotuvėse rinkdamiesi mėsą.

„Pirkėjai iš tiesų vertina lietuviškus maisto gaminius, o ypač tai pasakytina apie kasdienio vartojimo prekes. Be to, gyventojams vis svarbiau ne tik, kad jų perkami maisto produktai būtų lietuviški, bet ir kuo šviežesni, todėl noriai į prekių krepšelius dedama pačiose parduotuvėse kepama šviežia duona, konditerijos gaminiai. Taip pat didelį dėmesį produkto kilmei gyventojai skiria rinkdamiesi daržoves ir mėsą. Pirkdami juos gyventojai dažnai domisi net ir tuo, iš kurio Lietuvos regiono ar konkretaus ūkio ši produkcija atkeliavo“, - sako „Iki“ prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Anot B. Čaikauskaitės, prekybos tinklo parduotuvių lankytojams visuomet siekiama siūlyti kuo platesnį lietuviškų prekių asortimentą, papildyti jį aktualiomis vietos gamintojų naujovėmis, sudaryti sąlygas pirkėjams rinktis šviežius parduotuvėse ruoštus gaminius.

Tyrimo duomenimis, 58 proc. šalies pirkėjų taip pat yra svarbu rinktis lietuvišką grietinę, 56 proc. lietuviškas daržoves, o dar panašiai daliai (55 proc.) - vietos gamintojų medų. Maždaug pusė šalies gyventojų pirmenybę teikia lietuviškiems sūriams, kiaušiniams ir varškei.

Rečiausiai prekės lietuviška kilmė pirkėjams svarbi renkantis gaiviuosius gėrimus (19 proc.), makaronus (19 proc.) ir šokoladą (22 proc.).

Tai, kad jų perkami produktai būtų lietuviški, dažniau svarbu moterims bei vyresniems nei 56 metų amžiaus gyventojams.


Apklausė gyventojus, kiek jiems svarbu prekės lietuviškumas

 

2017-07-19

 

Dviem trečdaliams lietuvių yra svarbu, kad jų perkami maisto produktai būtų lietuviški, o beveik penktadaliui (19 proc.) lietuviška prekės kilmė yra itin reikšminga. Būtent lietuviškų gaminių šalies gyventojai dažniausiai ieško rinkdamiesi duoną ir pieną.

 

Tokius duomenis atskleidė „Iki“ prekybos tinklo užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas.

Tai, kad jų perkama duona būtų lietuviška svarbu 72 proc. pirkėjų, o mūsų šalies gamintojų pieną į savo pirkinių krepšelius visuomet stengiasi dėti 67 proc. besilankančiųjų prekybos centruose. Panašiai tiek (64 proc.) gyventojų lietuviškų gaminių taip pat ieško parduotuvėse rinkdamiesi mėsą.

„Pirkėjai iš tiesų vertina lietuviškus maisto gaminius, o ypač tai pasakytina apie kasdienio vartojimo prekes. Be to, gyventojams vis svarbiau ne tik, kad jų perkami maisto produktai būtų lietuviški, bet ir kuo šviežesni, todėl noriai į prekių krepšelius dedama pačiose parduotuvėse kepama šviežia duona, konditerijos gaminiai. Taip pat didelį dėmesį produkto kilmei gyventojai skiria rinkdamiesi daržoves ir mėsą. Pirkdami juos gyventojai dažnai domisi net ir tuo, iš kurio Lietuvos regiono ar konkretaus ūkio ši produkcija atkeliavo“, - sako „Iki“ prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

Anot B. Čaikauskaitės, prekybos tinklo parduotuvių lankytojams visuomet siekiama siūlyti kuo platesnį lietuviškų prekių asortimentą, papildyti jį aktualiomis vietos gamintojų naujovėmis, sudaryti sąlygas pirkėjams rinktis šviežius parduotuvėse ruoštus gaminius.

Tyrimo duomenimis, 58 proc. šalies pirkėjų taip pat yra svarbu rinktis lietuvišką grietinę, 56 proc. lietuviškas daržoves, o dar panašiai daliai (55 proc.) - vietos gamintojų medų. Maždaug pusė šalies gyventojų pirmenybę teikia lietuviškiems sūriams, kiaušiniams ir varškei.

Rečiausiai prekės lietuviška kilmė pirkėjams svarbi renkantis gaiviuosius gėrimus (19 proc.), makaronus (19 proc.) ir šokoladą (22 proc.).

Tai, kad jų perkami produktai būtų lietuviški, dažniau svarbu moterims bei vyresniems nei 56 metų amžiaus gyventojams.