Žiniasklaidos tyrimas:
vartotojai patvirtino pirmenybę teikiantys naujienų portalui DELFI

 

 

Rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas žiniasklaidos tyrimas parodė, kad portalas DELFI užtikrintai išlaiko pagrindinio naujienų portalo poziciją, taip pat vartotojų sąmonėje yra labiausiai įsitvirtinęs naujienų portalo prekės ženklas, o DELFI naujienos vartotojų apibūdinamos kaip išsamiausios, objektyviausios ir patikimiausios.

DELFI užsakymu atliktame kasmetiniame tyrime „Spinter tyrimai“ nagrinėjo naujienų portalų Lietuvoje suvokimą ir žinomumą. Tyrimo rezultatai rodo, kad DELFI išlieka lyderiu visais nagrinėtais aspektais.

Bendras DELFI prekės ženklo žinomumas interneto vartotojų tarpe išlieka stabilus ir siekia 98 proc. Kaip pagrindinį savo informacijos šaltinį „Mano pagrindinis naujienų portalas” DELFI įvardino 48 proc. tyrimo dalyvių, tuo tarpu portalą „15min.lt” - 23 proc., portalą „lrytas.lt“ - 14 proc.

 

 

Klausiant, apie kokį pirmą prekės ženklą pagalvojama paminėjus naujienų portalus („top of mind“ žinomumas), 56 proc. juo įvardino DELFI, 20 proc. - „15min.lt” , 13 proc. - „lrytas.lt“.

Tyrimo metu taip pat buvo aiškinamasi, kokios savybės priskiriamos naujienų portalams. DELFI naujienos dažniausiai buvo įvardinamos kaip išsamiausios, objektyviausios ir patikimiausios. Vartotojai taip pat pastebi, kad portalas DELFI pasižymi aiškiausia naujienų struktūra, siūlo daugiausiai naujienų, yra patogiausias naudoti mobiliuoju telefonu, greičiausiai pateikia informaciją.

„Nuolat stebime, kaip mūsų darbą vertina vartotojai. Greitai keičiantis informacijos sklaidos laukui, svarbu nuolat sekti savo poziciją iš skaitytojų perspektyvos. Tai, kad eilę metų esame įvardinami kaip „mano pagrindinis naujienų portalas” yra suteikto skaitytojų pasitikėjimo ir pasirinkimo patvirtinimas. Siekiame išlaikyti ryšį su savo skaitytojais pateikdami jiems aktualią ir kokybišką informaciją. Tai, kad DELFI portalo turinys ir prekės ženklas kasmet įvertinamas itin palankiai, mums patvirtina, kad tikslingas siekis užtikrinti profesionalų, analitinį turinį, bendros įmonės pastangos prisidedant prie socialinių iniciatyvų, kultūros, sporto, visuomeninių projektų rėmimas ir aktyvi darbuotojų komanda duoda apčiuopiamus rezultatus. Būti pagrindiniu naujienų portalu – labai svarbus įvertinimas ir tuo pačiu įpareigojimas ir toliau nenuvilti lūkesčių pateikiant žmonėms svarbų ir įdomų turinį jiems patogiausiomis formomis“, - sakė DELFI rinkodaros vadovė Kristina Valaitytė.

M360


Žiniasklaidos tyrimas:
vartotojai patvirtino pirmenybę teikiantys naujienų portalui DELFI

 

 

Rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas žiniasklaidos tyrimas parodė, kad portalas DELFI užtikrintai išlaiko pagrindinio naujienų portalo poziciją, taip pat vartotojų sąmonėje yra labiausiai įsitvirtinęs naujienų portalo prekės ženklas, o DELFI naujienos vartotojų apibūdinamos kaip išsamiausios, objektyviausios ir patikimiausios.

DELFI užsakymu atliktame kasmetiniame tyrime „Spinter tyrimai“ nagrinėjo naujienų portalų Lietuvoje suvokimą ir žinomumą. Tyrimo rezultatai rodo, kad DELFI išlieka lyderiu visais nagrinėtais aspektais.

Bendras DELFI prekės ženklo žinomumas interneto vartotojų tarpe išlieka stabilus ir siekia 98 proc. Kaip pagrindinį savo informacijos šaltinį „Mano pagrindinis naujienų portalas” DELFI įvardino 48 proc. tyrimo dalyvių, tuo tarpu portalą „15min.lt” - 23 proc., portalą „lrytas.lt“ - 14 proc.

 

 

Klausiant, apie kokį pirmą prekės ženklą pagalvojama paminėjus naujienų portalus („top of mind“ žinomumas), 56 proc. juo įvardino DELFI, 20 proc. - „15min.lt” , 13 proc. - „lrytas.lt“.

Tyrimo metu taip pat buvo aiškinamasi, kokios savybės priskiriamos naujienų portalams. DELFI naujienos dažniausiai buvo įvardinamos kaip išsamiausios, objektyviausios ir patikimiausios. Vartotojai taip pat pastebi, kad portalas DELFI pasižymi aiškiausia naujienų struktūra, siūlo daugiausiai naujienų, yra patogiausias naudoti mobiliuoju telefonu, greičiausiai pateikia informaciją.

„Nuolat stebime, kaip mūsų darbą vertina vartotojai. Greitai keičiantis informacijos sklaidos laukui, svarbu nuolat sekti savo poziciją iš skaitytojų perspektyvos. Tai, kad eilę metų esame įvardinami kaip „mano pagrindinis naujienų portalas” yra suteikto skaitytojų pasitikėjimo ir pasirinkimo patvirtinimas. Siekiame išlaikyti ryšį su savo skaitytojais pateikdami jiems aktualią ir kokybišką informaciją. Tai, kad DELFI portalo turinys ir prekės ženklas kasmet įvertinamas itin palankiai, mums patvirtina, kad tikslingas siekis užtikrinti profesionalų, analitinį turinį, bendros įmonės pastangos prisidedant prie socialinių iniciatyvų, kultūros, sporto, visuomeninių projektų rėmimas ir aktyvi darbuotojų komanda duoda apčiuopiamus rezultatus. Būti pagrindiniu naujienų portalu – labai svarbus įvertinimas ir tuo pačiu įpareigojimas ir toliau nenuvilti lūkesčių pateikiant žmonėms svarbų ir įdomų turinį jiems patogiausiomis formomis“, - sakė DELFI rinkodaros vadovė Kristina Valaitytė.

M360