Pokyčiai vaistinėse: konsultaciniai kabinetai, e. prekybos plėtra

 

2016-07-07

 

Privatumui vaistinėse užtikrinti įrengiami konsultaciniai kabinetai, beveik visose jau yra juostos „Prašome laukti čia“. Siekiantiems išvengti kontakto su vaistininku patariama pirkti vaistus internetu.


Apklausoje dalyvavę asmenys įvardijo pasiūlymus, kaip galėtų būti užtikrintas jų konfidencialumas. Tai – atitvertos kasos, didesnis atstumas nuo laukiančiųjų, asmeninės konsultacijos be kitų pirkėjų. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.

Daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų (55%) mano, kad vaistinėje yra užtikrinamas jų privatumas, tačiau beveik tiek pat (54%) jaučiasi nejaukiai, kai jų konsultaciją su vaistininku galbūt girdi šalia esantys žmonės, rodo „Eurovaistinės“ užsakymu „Spinter tyrimų” atlikta apklausa.

Apklausoje dalyvavę asmenys įvardijo pasiūlymus, kaip galėtų būti užtikrintas jų konfidencialumas. Tai – atitvertos kasos, didesnis atstumas nuo laukiančiųjų, asmeninės konsultacijos be kitų pirkėjų.

„Spinter tyrimų“ apklausoje buvo apklausti 1.007 žmonės, gyvenantys įvairiuose šalies regionuose.


Pasitikrino, ar sutampa požiūris

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė, sako, kad šis tyrimas leido pasitikrinti, ar sumanymai, kurie kaip tik dabar pradedami įgyvendinti, yra laukiami.

„Akivaizdu, kad klientai labai skirtingi ir turime rasti būdą kaip atitikti kiekvieno jų lūkesčius – ir tų, kuriems privatumas ypatingai svarbus, ir tų, kuriems vaistinė viena iš galimybių pabendrauti su savo mėgstamu vaistininku, į vaistinę ateinančiais draugais, su visais pasidalinti rūpesčiais“, – sako p. Damulienė.

Be to, anot jos, apklausa leido išgryninti ir darbuotojų skirtingą požiūrį į privatumą. Vieni į tai žiūri jautriau ir deda visas pastangas, kad kaip galima apdairiau įsigilintų į problemą, kai kurie jų net kalba šnabždėdami, jeigu mato, kad to reikia. Yra ir kitokių, tiesiog profesionaliai ir formaliai pateikiančių informaciją.

Paklausta apie elektroninės prekybos apimtis ji teigė, kad 10% visų vaikų prekių pardavimų atkeliauja iš elektroninės erdvės.

Be juostos „Prašome laukti čia“ „Eurovaistinė“ turi bendrąją eilę, kuri leidžia sukurti tuščios erdvės už aptarnaujamo kliento, planuojama įrengti konsultacinius kabinetus. Skaičiuojama, kad investicijos į klientų privatumo jausmo vaistinėse kūrimą iki metų pabaigos sieks apie 150.000 Eur.

 

Straipsnis publikuotas vz.lt



Pokyčiai vaistinėse: konsultaciniai kabinetai, e. prekybos plėtra

 

2016-07-07

 

Privatumui vaistinėse užtikrinti įrengiami konsultaciniai kabinetai, beveik visose jau yra juostos „Prašome laukti čia“. Siekiantiems išvengti kontakto su vaistininku patariama pirkti vaistus internetu.


Apklausoje dalyvavę asmenys įvardijo pasiūlymus, kaip galėtų būti užtikrintas jų konfidencialumas. Tai – atitvertos kasos, didesnis atstumas nuo laukiančiųjų, asmeninės konsultacijos be kitų pirkėjų. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.

Daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų (55%) mano, kad vaistinėje yra užtikrinamas jų privatumas, tačiau beveik tiek pat (54%) jaučiasi nejaukiai, kai jų konsultaciją su vaistininku galbūt girdi šalia esantys žmonės, rodo „Eurovaistinės“ užsakymu „Spinter tyrimų” atlikta apklausa.

Apklausoje dalyvavę asmenys įvardijo pasiūlymus, kaip galėtų būti užtikrintas jų konfidencialumas. Tai – atitvertos kasos, didesnis atstumas nuo laukiančiųjų, asmeninės konsultacijos be kitų pirkėjų.

„Spinter tyrimų“ apklausoje buvo apklausti 1.007 žmonės, gyvenantys įvairiuose šalies regionuose.


Pasitikrino, ar sutampa požiūris

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė, sako, kad šis tyrimas leido pasitikrinti, ar sumanymai, kurie kaip tik dabar pradedami įgyvendinti, yra laukiami.

„Akivaizdu, kad klientai labai skirtingi ir turime rasti būdą kaip atitikti kiekvieno jų lūkesčius – ir tų, kuriems privatumas ypatingai svarbus, ir tų, kuriems vaistinė viena iš galimybių pabendrauti su savo mėgstamu vaistininku, į vaistinę ateinančiais draugais, su visais pasidalinti rūpesčiais“, – sako p. Damulienė.

Be to, anot jos, apklausa leido išgryninti ir darbuotojų skirtingą požiūrį į privatumą. Vieni į tai žiūri jautriau ir deda visas pastangas, kad kaip galima apdairiau įsigilintų į problemą, kai kurie jų net kalba šnabždėdami, jeigu mato, kad to reikia. Yra ir kitokių, tiesiog profesionaliai ir formaliai pateikiančių informaciją.

Paklausta apie elektroninės prekybos apimtis ji teigė, kad 10% visų vaikų prekių pardavimų atkeliauja iš elektroninės erdvės.

Be juostos „Prašome laukti čia“ „Eurovaistinė“ turi bendrąją eilę, kuri leidžia sukurti tuščios erdvės už aptarnaujamo kliento, planuojama įrengti konsultacinius kabinetus. Skaičiuojama, kad investicijos į klientų privatumo jausmo vaistinėse kūrimą iki metų pabaigos sieks apie 150.000 Eur.

 

Straipsnis publikuotas vz.lt