Automobilio keitimas – tik svajonėse

2013-08-22

 

Automobilių pardavėjams neverta puoselėti spartesnio rinkos atsigavimo – tik 36 proc. Lietuvos vairuotojų ketina atsinaujinti savo mašiną per artimiausius 5 metus. Tai patvirtino „PZU Lietuva“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.

Per artimiausius metus mašiną ketina keisti apie 12 proc. apklaustųjų, per 2-3 metus – 13 proc. vairuotojų, po 4-5 metų – dar apie 11 proc. Lietuvos gyventojų.

„Per penkerius metus į naują automobilį persėsti daugiausiai planuoja vidutinio amžiaus žmonės - 36-45 metų gyventojai, turintys aukštesnes pajamas. Didžiausius planus dėl naujo automobilio puoselėja įmonių vadovai, perpus mažiau – smulkieji verslininkai. Tai leidžia daryti išvadą, kad stambesnės verslo įmonės ir jų vadovai, brėždami savo verslo planus, numato atsinaujinti verslo parką. Tai geras ženklas naujų automobilių pardavėjams. Tiesa, bendras Lietuvos automobilių amžiaus vidurkis nelabai keisis, nes naujos mašinos sudarys tik nedidelę dalį viso atsinaujinančio mašinų parko“, - teigia „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.

Jis mano, kad tarp vairuotojų, ketinančių keisti mašiną, didžioji dalis įsigis ne naują, o naudotą mašiną. Žmogui tai bus šioks toks atsinaujinimas, tačiau Lietuvoje ir toliau vyraus senesni nei 10 metų automobiliai.


Automobilio keitimas – tik svajonėse

2013-08-22

 

Automobilių pardavėjams neverta puoselėti spartesnio rinkos atsigavimo – tik 36 proc. Lietuvos vairuotojų ketina atsinaujinti savo mašiną per artimiausius 5 metus. Tai patvirtino „PZU Lietuva“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.

Per artimiausius metus mašiną ketina keisti apie 12 proc. apklaustųjų, per 2-3 metus – 13 proc. vairuotojų, po 4-5 metų – dar apie 11 proc. Lietuvos gyventojų.

„Per penkerius metus į naują automobilį persėsti daugiausiai planuoja vidutinio amžiaus žmonės - 36-45 metų gyventojai, turintys aukštesnes pajamas. Didžiausius planus dėl naujo automobilio puoselėja įmonių vadovai, perpus mažiau – smulkieji verslininkai. Tai leidžia daryti išvadą, kad stambesnės verslo įmonės ir jų vadovai, brėždami savo verslo planus, numato atsinaujinti verslo parką. Tai geras ženklas naujų automobilių pardavėjams. Tiesa, bendras Lietuvos automobilių amžiaus vidurkis nelabai keisis, nes naujos mašinos sudarys tik nedidelę dalį viso atsinaujinančio mašinų parko“, - teigia „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.

Jis mano, kad tarp vairuotojų, ketinančių keisti mašiną, didžioji dalis įsigis ne naują, o naudotą mašiną. Žmogui tai bus šioks toks atsinaujinimas, tačiau Lietuvoje ir toliau vyraus senesni nei 10 metų automobiliai.