Tyrimas: Lietuvoje stipriausią reputaciją turi "Maxima LT"

2013-05-21

 

Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ kartu su rinkos tyrimų bendrove „Spinter tyrimai“ atliko kasmetinį Lietuvos bendrovių reputacijos tyrimą.

 

2013 m. pavasarį vykdytos reprezentatyvios apklausos metu Lietuvos gyventojų buvo prašoma įvardyti, kuri įmonė, jų nuomone, šiuo metu turi geriausią reputaciją. Daugiausiai apklaustųjų trečius metus iš eilės geriausią reputaciją turinčia įmone įvardijo mažmeninės prekybos tinklą "Maxima LT" (8% respondentų). Antroje vietoje rikiuojasi gėrimų gamintoja „Švyturys – Utenos alus“ (5,1%). Į trečiąją vietą iš devintosios per metus pakilo finansines paslaugas teikiantis „Swedbank“ (3,8%).

Geriausios reputacijos dešimtuko viduryje rikiuojasi labai panašius rezultatus pasiekusios įmonės: „Bitė Lietuva“ (3%), „Kalnapilis“ (3%), „Iki“ (2,9%), „Tele2“ (2,9%), Teo LT (2,7%) ir „Omnitel“ (2,7%), skelbia tyrimą atlikusios bendrovės. Reputacijos indekso dešimtojoje vietoje pirmą kartą atsirado ir „Rokiškio sūris“ (2%).

"Rezultatai atskleidžia, kad bendrovių reputacija gyventojų akyse mažai keičiasi, geriausią reputaciją turinčios bendrovės ją išlaiko. MAXIMA LT ir „Švyturys – Utenos alus“, respondentų nuomone, kiek labiau išsiskiria, o toliau besirikiuojančių bendrovių reputacijos vertinimo rezultatai labai panašūs“, – komentuoja Ignas Zokas, „Spinter tyrimai“ vadovas.

„Reputacijos indeksas rodo vėl stiprėjančias telekomunikacijos ir bankų sektoriaus įmonių pozicijas. Tačiau stabiliai aukštą gyventojų pasitikėjimą išlaiko gėrimų gamintojai ir prekybos tinklai. Lyginant visų, nuo 2006 metų atliktų tyrimų rezultatus, galima matyti, kad indekse išsilaiko pagrindinis, mažai kintantis, įmonių branduolys. Laiku pradėtos ir nuosekliai tęsiamos įmonių investicijos į reputaciją, socialinės atsakomybės veiksmai sukuria ilgalaikį poveikį ir išlaiko aukštą vartotojų pasitikėjimą“, – sako  Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius.

Tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 1.000 gyventojų 65 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose visoje Lietuvoje.

 


Šaltinis: Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“

Tyrimas: Lietuvoje stipriausią reputaciją turi "Maxima LT"

2013-05-21

 

Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ kartu su rinkos tyrimų bendrove „Spinter tyrimai“ atliko kasmetinį Lietuvos bendrovių reputacijos tyrimą.

 

2013 m. pavasarį vykdytos reprezentatyvios apklausos metu Lietuvos gyventojų buvo prašoma įvardyti, kuri įmonė, jų nuomone, šiuo metu turi geriausią reputaciją. Daugiausiai apklaustųjų trečius metus iš eilės geriausią reputaciją turinčia įmone įvardijo mažmeninės prekybos tinklą "Maxima LT" (8% respondentų). Antroje vietoje rikiuojasi gėrimų gamintoja „Švyturys – Utenos alus“ (5,1%). Į trečiąją vietą iš devintosios per metus pakilo finansines paslaugas teikiantis „Swedbank“ (3,8%).

Geriausios reputacijos dešimtuko viduryje rikiuojasi labai panašius rezultatus pasiekusios įmonės: „Bitė Lietuva“ (3%), „Kalnapilis“ (3%), „Iki“ (2,9%), „Tele2“ (2,9%), Teo LT (2,7%) ir „Omnitel“ (2,7%), skelbia tyrimą atlikusios bendrovės. Reputacijos indekso dešimtojoje vietoje pirmą kartą atsirado ir „Rokiškio sūris“ (2%).

"Rezultatai atskleidžia, kad bendrovių reputacija gyventojų akyse mažai keičiasi, geriausią reputaciją turinčios bendrovės ją išlaiko. MAXIMA LT ir „Švyturys – Utenos alus“, respondentų nuomone, kiek labiau išsiskiria, o toliau besirikiuojančių bendrovių reputacijos vertinimo rezultatai labai panašūs“, – komentuoja Ignas Zokas, „Spinter tyrimai“ vadovas.

„Reputacijos indeksas rodo vėl stiprėjančias telekomunikacijos ir bankų sektoriaus įmonių pozicijas. Tačiau stabiliai aukštą gyventojų pasitikėjimą išlaiko gėrimų gamintojai ir prekybos tinklai. Lyginant visų, nuo 2006 metų atliktų tyrimų rezultatus, galima matyti, kad indekse išsilaiko pagrindinis, mažai kintantis, įmonių branduolys. Laiku pradėtos ir nuosekliai tęsiamos įmonių investicijos į reputaciją, socialinės atsakomybės veiksmai sukuria ilgalaikį poveikį ir išlaiko aukštą vartotojų pasitikėjimą“, – sako  Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius.

Tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 1.000 gyventojų 65 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose visoje Lietuvoje.

 


Šaltinis: Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“