Įvardino geriausią reputaciją turinčias įmones

Daugiausiai suaugusių gyventojų geriausią reputaciją turinčia įmone įvardino mažmeninės prekybos tinklą „Maxima LT” (6,9 proc. respondentų), antroje vietoje dažniausiai minėtas gėrimų gamintojas „ŠvyturysUtenos alus“ (5,3 proc.), o trečioje – telekomunikacijų bendrovė „Teo LT” (4,5 proc.).

Tai paaiškėjo iš viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ užsakymu rinkos tyrimo bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos. Apklausa atlikta ketvirtą kartą.

Apklausos lyderiai - „Maxima LT” ir „Švyturys – Utenos alus“ – yra „BVRG Burson-Marsteller“ klientai.

„Kaip ir ankstesniuose bendrovių reputacijos tyrimuose, šiemet pirmauja stipriausi lietuviški prekių ženklai. Šių metų tendencija – atsigaunant pramonės gamybai ir stiprėjant eksportui, gyventojai vis dažniau minėjo ne tradiciškai iki šiol pirmavusius mobiliojo ryšio operatorius ar bankus, o pramonės įmones. Tačiau viena tendencija išlieka – Lietuvoje gyventojų akyse geriau vertinami tie prekių ženklai, kurie nuolatos ir nuosekliai investuoja į savo institucinės reputacijos įtvirtinimą“, – tyrimo rezultatus komentuoja „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius Jonas Blinstrubas.

„Kaip ir kasmet, atlikome reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 1000 šalies gyventojų 75 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose visoje Lietuvoje. Gauti rezultatai rodo, kad bendrovių reputacija gyventojų akyse mažai keičiasi“,– teigė apklausą atlikusios bendrovės „Spinter tyrimai“ vadovas Ignas Zokas.

Į geriausią reputaciją turinčių įmonių dešimtuką pirmą kartą pateko pramonės įmonių grupės „Viči“ (5-oji vieta; 4,1 proc.) bei „Achema“ (6-oji vieta; 3,6 proc.). Ne pirmus metus jame yra ir prekybos tinklas „Iki“ (4-oji vieta; 4,2 proc.), telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ (7-oji vieta; 3,5 proc.) ir „Tele2“ (8-oji vieta; 3,5 proc.) bei „Swedbank“ (9-oji vieta; 3,3 proc.) bankas, o dešimtuką užbaigia gėrimų pramonės atstovas „Kalnapilis“ (10-oji vieta; 3 proc.).


Įvardino geriausią reputaciją turinčias įmones

Daugiausiai suaugusių gyventojų geriausią reputaciją turinčia įmone įvardino mažmeninės prekybos tinklą „Maxima LT” (6,9 proc. respondentų), antroje vietoje dažniausiai minėtas gėrimų gamintojas „ŠvyturysUtenos alus“ (5,3 proc.), o trečioje – telekomunikacijų bendrovė „Teo LT” (4,5 proc.).

Tai paaiškėjo iš viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ užsakymu rinkos tyrimo bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos. Apklausa atlikta ketvirtą kartą.

Apklausos lyderiai - „Maxima LT” ir „Švyturys – Utenos alus“ – yra „BVRG Burson-Marsteller“ klientai.

„Kaip ir ankstesniuose bendrovių reputacijos tyrimuose, šiemet pirmauja stipriausi lietuviški prekių ženklai. Šių metų tendencija – atsigaunant pramonės gamybai ir stiprėjant eksportui, gyventojai vis dažniau minėjo ne tradiciškai iki šiol pirmavusius mobiliojo ryšio operatorius ar bankus, o pramonės įmones. Tačiau viena tendencija išlieka – Lietuvoje gyventojų akyse geriau vertinami tie prekių ženklai, kurie nuolatos ir nuosekliai investuoja į savo institucinės reputacijos įtvirtinimą“, – tyrimo rezultatus komentuoja „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius Jonas Blinstrubas.

„Kaip ir kasmet, atlikome reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 1000 šalies gyventojų 75 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose visoje Lietuvoje. Gauti rezultatai rodo, kad bendrovių reputacija gyventojų akyse mažai keičiasi“,– teigė apklausą atlikusios bendrovės „Spinter tyrimai“ vadovas Ignas Zokas.

Į geriausią reputaciją turinčių įmonių dešimtuką pirmą kartą pateko pramonės įmonių grupės „Viči“ (5-oji vieta; 4,1 proc.) bei „Achema“ (6-oji vieta; 3,6 proc.). Ne pirmus metus jame yra ir prekybos tinklas „Iki“ (4-oji vieta; 4,2 proc.), telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ (7-oji vieta; 3,5 proc.) ir „Tele2“ (8-oji vieta; 3,5 proc.) bei „Swedbank“ (9-oji vieta; 3,3 proc.) bankas, o dešimtuką užbaigia gėrimų pramonės atstovas „Kalnapilis“ (10-oji vieta; 3 proc.).