Kokį alų labiausiai mėgsta lietuviai 

75 proc. apklaustų šalies gyventojų nurodė, kad jiems patinka klasikinis šviesus lager alus, o dar 45 proc. teigė mėgstantys kvietinio salyklo, t.y. baltą alų. Mažiau gyventojų nurodė, kad mėgsta tamsų ar nefiltruotą alų. Taip atsakė atitinkamai 37 ir 29 proc.

Tyrimą apie alaus vartotojų nuomonę užsakė bendrovė „Švyturys-Utenos alus”, o jį šiemet sausį atliko „Spinter tyrimai“. Iš viso Omnibus metodu apklaustas 1 tūkst. gyventojų.

Tyrimo autoriai pastebi, kad šviesų lager alų dažniau pasirinko moterys, vidutinių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, o baltą alų – vyrai, didžiausių pajamų atstovai ir miestų gyventojai.

Tuo metu tamsus alus dažniau patiko vyrams, 1 – 1,5 tūkst. Lt pajamų grupės atstovams, kaimo vietovių gyventojams, kai nefiltruotas alus – taip pat vyrams, 26-35 m. ir vyriausiems respondentams, vidutinių pajamų atstovams, didžiųjų miestų ir kaimo vietovių gyventojams.

Remiantis apklausos duomenimis nustatyta, kad 52,3 proc. apklaustųjų labiausiai mėgsta 4,5-5,5 proc. stiprumo alų. 28 proc. renkasi stipresnį, 15 proc. silpnesnį, o dar 4 proc. - mėgsta nealkoholinį alų.

„Apskritai silpnesnį alų labiau linkę rinktis didesnių pajamų atstovai. Stipresnį – mažesnes ir vidutines pajamas turintys vartotojai bei žemesnio išsimokslinimo atstovai. 5,6-6,5 proc. stiprumo alus dažniau patinka mažesnių miestų, rajonų centrų gyventojams. 7,6 proc. ir stipresnis – kaimo vietovių gyventojams“, - rašo tyrimo autoriai.

Tyrimo duomenimis gauta, kad 37 proc. respondentų alų perka rečiau nei kartą per mėnesį, 21 proc. - kartą per mėnesį, 18 proc. kartą per dvi savaites, o 24 proc. kartą per savaitę ir dažniau.


Kokį alų labiausiai mėgsta lietuviai 

75 proc. apklaustų šalies gyventojų nurodė, kad jiems patinka klasikinis šviesus lager alus, o dar 45 proc. teigė mėgstantys kvietinio salyklo, t.y. baltą alų. Mažiau gyventojų nurodė, kad mėgsta tamsų ar nefiltruotą alų. Taip atsakė atitinkamai 37 ir 29 proc.

Tyrimą apie alaus vartotojų nuomonę užsakė bendrovė „Švyturys-Utenos alus”, o jį šiemet sausį atliko „Spinter tyrimai“. Iš viso Omnibus metodu apklaustas 1 tūkst. gyventojų.

Tyrimo autoriai pastebi, kad šviesų lager alų dažniau pasirinko moterys, vidutinių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, o baltą alų – vyrai, didžiausių pajamų atstovai ir miestų gyventojai.

Tuo metu tamsus alus dažniau patiko vyrams, 1 – 1,5 tūkst. Lt pajamų grupės atstovams, kaimo vietovių gyventojams, kai nefiltruotas alus – taip pat vyrams, 26-35 m. ir vyriausiems respondentams, vidutinių pajamų atstovams, didžiųjų miestų ir kaimo vietovių gyventojams.

Remiantis apklausos duomenimis nustatyta, kad 52,3 proc. apklaustųjų labiausiai mėgsta 4,5-5,5 proc. stiprumo alų. 28 proc. renkasi stipresnį, 15 proc. silpnesnį, o dar 4 proc. - mėgsta nealkoholinį alų.

„Apskritai silpnesnį alų labiau linkę rinktis didesnių pajamų atstovai. Stipresnį – mažesnes ir vidutines pajamas turintys vartotojai bei žemesnio išsimokslinimo atstovai. 5,6-6,5 proc. stiprumo alus dažniau patinka mažesnių miestų, rajonų centrų gyventojams. 7,6 proc. ir stipresnis – kaimo vietovių gyventojams“, - rašo tyrimo autoriai.

Tyrimo duomenimis gauta, kad 37 proc. respondentų alų perka rečiau nei kartą per mėnesį, 21 proc. - kartą per mėnesį, 18 proc. kartą per dvi savaites, o 24 proc. kartą per savaitę ir dažniau.