Kavinių nuolaidos vis mažiau vilioja

 

2018-07-22

 

Du iš dešimties apklausoje dalyvavusių vyrų ir moterų į kavines užsuka dėl siūlomų akcijų ir specialių pasiūlymų, rodo VCUP užsakymu atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa. Tiesa, kaina vis dar išlieka svarbiausiu kriterijumi renkantis maitinimosi vietą.

Apklausa parodė, kad vyrai kavines ir restoranus dažniau renkasi pagal aptarnavimo greitį, o moterys prioritetą teikia kavinės siūlomam meniu. 47,5% vyrų nurodė, jog spartus aptarnavimas jiems yra svarbesnis už platų kavinės siūlomo maisto pasirinkimą (32,6%).

Šeši iš dešimties apklaustųjų maitinimosi vietą dažniausiai renkasi pagal kainą. Moterims taip pat itin svarbi patiekalų įvairovė ir siūlomas meniu (50,2%), aptarnavimo greitis (36%), galimybė mėgautis maistu lauko terasoje (30,2%). Vyrų prioritetai rikiuojasi kiek kitaip: aptarnavimo greitis (47,5%), meniu įvairovė (32,6%). Mažiausiai vyrus motyvuoja vaizdas pro langą, šį pasirinkimo prioritetą nurodė tik 9,7% apklaustųjų.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ darbingo amžiaus Lietuvos gyventojų apklausa VCUP užsakymu šiemet buvo atlikta apklausiant daugiau nei 500 Vilniaus mieste ir regione gyvenančių žmonių.

Ona Nevinskienė, VCUP generalinė direktorė, skaičiuoja, kad šių metų pirmą pusmetį prekybos centre esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau žmonių nei tuo pačiu metu praėjusiais metais. Kavinių apyvarta išaugo 30,09% ir pasiekė 2,89 mln. Eur.  

„Kaip ir daugelyje pasaulio šalių, valgymas kavinėse ir restoranuose lietuviams tampa rutinos dalimi. Tyrimas tik patvirtino tendenciją, kad vilniečiai nori pavalgyti greitai ir skaniai. Todėl aptarnavimo spartumas, maisto kokybė bei meniu įvairovė tampa svarbiausiais kriterijas renkantis pietų ar vakarienės vietą“, - teigia p. Nevinskienė.

Per mėnesį VCUP esančiose terasose vidutiniškai apsilanko 70.000 žmonių.


Kavinių nuolaidos vis mažiau vilioja

 

2018-07-22

 

Du iš dešimties apklausoje dalyvavusių vyrų ir moterų į kavines užsuka dėl siūlomų akcijų ir specialių pasiūlymų, rodo VCUP užsakymu atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa. Tiesa, kaina vis dar išlieka svarbiausiu kriterijumi renkantis maitinimosi vietą.

Apklausa parodė, kad vyrai kavines ir restoranus dažniau renkasi pagal aptarnavimo greitį, o moterys prioritetą teikia kavinės siūlomam meniu. 47,5% vyrų nurodė, jog spartus aptarnavimas jiems yra svarbesnis už platų kavinės siūlomo maisto pasirinkimą (32,6%).

Šeši iš dešimties apklaustųjų maitinimosi vietą dažniausiai renkasi pagal kainą. Moterims taip pat itin svarbi patiekalų įvairovė ir siūlomas meniu (50,2%), aptarnavimo greitis (36%), galimybė mėgautis maistu lauko terasoje (30,2%). Vyrų prioritetai rikiuojasi kiek kitaip: aptarnavimo greitis (47,5%), meniu įvairovė (32,6%). Mažiausiai vyrus motyvuoja vaizdas pro langą, šį pasirinkimo prioritetą nurodė tik 9,7% apklaustųjų.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ darbingo amžiaus Lietuvos gyventojų apklausa VCUP užsakymu šiemet buvo atlikta apklausiant daugiau nei 500 Vilniaus mieste ir regione gyvenančių žmonių.

Ona Nevinskienė, VCUP generalinė direktorė, skaičiuoja, kad šių metų pirmą pusmetį prekybos centre esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau žmonių nei tuo pačiu metu praėjusiais metais. Kavinių apyvarta išaugo 30,09% ir pasiekė 2,89 mln. Eur.  

„Kaip ir daugelyje pasaulio šalių, valgymas kavinėse ir restoranuose lietuviams tampa rutinos dalimi. Tyrimas tik patvirtino tendenciją, kad vilniečiai nori pavalgyti greitai ir skaniai. Todėl aptarnavimo spartumas, maisto kokybė bei meniu įvairovė tampa svarbiausiais kriterijas renkantis pietų ar vakarienės vietą“, - teigia p. Nevinskienė.

Per mėnesį VCUP esančiose terasose vidutiniškai apsilanko 70.000 žmonių.