Vartotojų pasitenkinimo/ lojalumo tyrimai

Vartotojų pasitenkinimo/ lojalumo tyrimai

Tai išsamios prekės ženklo analizės Brand Dimension dalis, analizuojanti vartotojų pasitenkinimą, lojalumą, santykį su analizuojamu bei konkurentiniais prekių ženklais. Papildomai analizuojami lojalumą/ nelojalumą apsprendžiantys faktoriai.

Taip pat rekomenduojame Palankių klientų rodiklį (Net Promoter Score), kuris leidžia įvertinti aktyvųjį pasitenkinimą, t.y., kiek klientai linkę Jus rekomenduoti kitiems. Tai itin populiarus ir universalus rodiklis, todėl savo klientų pasitenkinimą ir lojalumą galite tiesiogiai palyginti ne tik su konkurentais, bet ir su partneriais užsienyje.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: naglis@spinter.lt

Vartotojų pasitenkinimo/ lojalumo tyrimai

Tai išsamios prekės ženklo analizės Brand Dimension dalis, analizuojanti vartotojų pasitenkinimą, lojalumą, santykį su analizuojamu bei konkurentiniais prekių ženklais. Papildomai analizuojami lojalumą/ nelojalumą apsprendžiantys faktoriai.

Taip pat rekomenduojame Palankių klientų rodiklį (Net Promoter Score), kuris leidžia įvertinti aktyvųjį pasitenkinimą, t.y., kiek klientai linkę Jus rekomenduoti kitiems. Tai itin populiarus ir universalus rodiklis, todėl savo klientų pasitenkinimą ir lojalumą galite tiesiogiai palyginti ne tik su konkurentais, bet ir su partneriais užsienyje.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: naglis@spinter.lt