Vartojimo ir žinomumo tyrimai (U&A)

Vartojimo ir žinomumo tyrimai

Usage and awareness (U & A)

Tai išsamus vartotojų įpročių, vartotojiškos elgsenos bei nuostatų rinkoje esančių prekių ženklų atžvilgiu tyrimas, vartotojų lojalumo atskiriems produktams analizė.

Tai išsami studija, skirianti daug dėmesio kasdieninei tikslinės grupės vartotojiškai elgsenai, atskirų prekių ženklų žinomumui, lojalumui prekių ženklams, pasirinkimo procesui ir pan.

Jei produkto įvedimo tyrimai orientuoti į vartotojo sudominimo, dėmesio patraukimo aspektus, tai U&A pateikia įžvalgas, kaip formuoti ilgalaikį produkto-vartotojo santykį, kokiais sprendimais ir priemonėmis patraukti nevartotojus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: Raimonda, el. p. monda@spinter.lt

Vartojimo ir žinomumo tyrimai

Usage and awareness (U & A)

Tai išsamus vartotojų įpročių, vartotojiškos elgsenos bei nuostatų rinkoje esančių prekių ženklų atžvilgiu tyrimas, vartotojų lojalumo atskiriems produktams analizė.

Tai išsami studija, skirianti daug dėmesio kasdieninei tikslinės grupės vartotojiškai elgsenai, atskirų prekių ženklų žinomumui, lojalumui prekių ženklams, pasirinkimo procesui ir pan.

Jei produkto įvedimo tyrimai orientuoti į vartotojo sudominimo, dėmesio patraukimo aspektus, tai U&A pateikia įžvalgas, kaip formuoti ilgalaikį produkto-vartotojo santykį, kokiais sprendimais ir priemonėmis patraukti nevartotojus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: Raimonda, el. p. monda@spinter.lt