Slapto pirkėjo tyrimai

Slapto pirkėjo tyrimai

Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Nuo jų profesionalumo, darbo su klientais įgūdžių, aptarnavimo kultūros. Tai lemia klientų pasitenkinimą kompanijos paslaugomis, jos veikla, formuoja lojalių klientų ratą.


Kas yra "slaptas pirkėjas/ klientas"? Tai tyrimo metodas, leidžiantis įvertinti Jūsų darbuotojų elgseną, aptarnavimo kultūrą, profesionalumą, kitus darbe su klientais svarbius aspektus; taip pat suvokti klientų patirtį ir pasitenkinimą Jūsų kompanijos paslaugomis.

Tyrimo metu specialiai apmokyti, "slapti pirkėjai" lankosi prekybos, paslaugų teikimo vietose, domisi prekėmis ar paslaugomis, bendrauja su personalu „ketindami" tapti pirkėju/vartotoju.


Atsižvelgiant į tyrimo tikslus jie gali teirautis informacijos, įsigyti prekę ar paslaugą; gali apsilankyti vieną kartą arba tęsti bendravimą keleto vizitų metu.


Tyrimo metu yra vertinama daugybė kriterijų, tokių kaip žinios/informuotumas apie produktą/paslaugą, aptarnavimo standartų laikymasis, aptarnavimo laikas, bendravimo kultūra, lojalumas kompanijai ir pan. Vertinimo kriterijų sąrašas sudaromas atsižvelgiant į tyrimo tikslus ir kliento pageidavimus. Viename tiksliniame taške gali apsilankyti vienas ar keli "slapti pirkėjai".

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimus atliekame įvairiuose veiklos sektoriuose – mažmeninės prekybos, viešojo maitinimo (barai, restoranai, kavinės), kitas aptarnavimo paslaugas teikiančioms kompanijoms (bankai, telekomunikacijos, turizmas ir t.t.). Šis metodas taikomas ir verslo segmente dirbančių kompanijų paslaugų analizei.

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimai dažnai atliekami kaip didesnių projektų – klientų pasitenkinimo įvertinimo ar darbuotojų tyrimų – dalis.

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimai Jums suteiks daug svarbios informacijos gerinant klientų/pirkėjų aptarnavimą, leis išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus/ pirkėjus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės naglis@spinter.lt

Slapto pirkėjo tyrimai

Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Nuo jų profesionalumo, darbo su klientais įgūdžių, aptarnavimo kultūros. Tai lemia klientų pasitenkinimą kompanijos paslaugomis, jos veikla, formuoja lojalių klientų ratą.


Kas yra "slaptas pirkėjas/ klientas"? Tai tyrimo metodas, leidžiantis įvertinti Jūsų darbuotojų elgseną, aptarnavimo kultūrą, profesionalumą, kitus darbe su klientais svarbius aspektus; taip pat suvokti klientų patirtį ir pasitenkinimą Jūsų kompanijos paslaugomis.

Tyrimo metu specialiai apmokyti, "slapti pirkėjai" lankosi prekybos, paslaugų teikimo vietose, domisi prekėmis ar paslaugomis, bendrauja su personalu „ketindami" tapti pirkėju/vartotoju.


Atsižvelgiant į tyrimo tikslus jie gali teirautis informacijos, įsigyti prekę ar paslaugą; gali apsilankyti vieną kartą arba tęsti bendravimą keleto vizitų metu.


Tyrimo metu yra vertinama daugybė kriterijų, tokių kaip žinios/informuotumas apie produktą/paslaugą, aptarnavimo standartų laikymasis, aptarnavimo laikas, bendravimo kultūra, lojalumas kompanijai ir pan. Vertinimo kriterijų sąrašas sudaromas atsižvelgiant į tyrimo tikslus ir kliento pageidavimus. Viename tiksliniame taške gali apsilankyti vienas ar keli "slapti pirkėjai".

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimus atliekame įvairiuose veiklos sektoriuose – mažmeninės prekybos, viešojo maitinimo (barai, restoranai, kavinės), kitas aptarnavimo paslaugas teikiančioms kompanijoms (bankai, telekomunikacijos, turizmas ir t.t.). Šis metodas taikomas ir verslo segmente dirbančių kompanijų paslaugų analizei.

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimai dažnai atliekami kaip didesnių projektų – klientų pasitenkinimo įvertinimo ar darbuotojų tyrimų – dalis.

Slapto pirkėjo/ kliento tyrimai Jums suteiks daug svarbios informacijos gerinant klientų/pirkėjų aptarnavimą, leis išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus/ pirkėjus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės naglis@spinter.lt