Reklamos ir komunikacijos tyrimai

Reklamos ir komunikacijos tyrimai

Reklama – efektyvus, tačiau dažnai brangus “žaisliukas”. Reklaminio klipo parengimas bei transliacijos kainuoja išties daug, todėl išlaidas reklamos tyrimams vertinkite kaip savotišką apsidraudimą nuo klaidos reklamos biudžetą išleisti neefektyviai.

Gera reklama neprivalo būti ją kūrusios agentūros kūrybinės veiklos pasididžiavimas. Ji privalo parduoti produktą. Todėl ji turi atitikti bent kelis vartotojo reikalavimus – patraukti dėmesį, sudominti, aiškiai perteikti pagrindinę mintį, stipriai integruoti reklamuojamo prekės ženklo vardą, būti priimtina tikslinei grupei, sužadinti susidomėjimą, norą ir t.t.

Esame atlikę daugiau nei 300 reklamos įvertinimo testų, todėl neabejojame, galėsime pasiūlyti Jums išties profesionalų sprendimą.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: Raimonda, el. p. monda@spinter.lt

Reklamos ir komunikacijos tyrimai

Reklama – efektyvus, tačiau dažnai brangus “žaisliukas”. Reklaminio klipo parengimas bei transliacijos kainuoja išties daug, todėl išlaidas reklamos tyrimams vertinkite kaip savotišką apsidraudimą nuo klaidos reklamos biudžetą išleisti neefektyviai.

Gera reklama neprivalo būti ją kūrusios agentūros kūrybinės veiklos pasididžiavimas. Ji privalo parduoti produktą. Todėl ji turi atitikti bent kelis vartotojo reikalavimus – patraukti dėmesį, sudominti, aiškiai perteikti pagrindinę mintį, stipriai integruoti reklamuojamo prekės ženklo vardą, būti priimtina tikslinei grupei, sužadinti susidomėjimą, norą ir t.t.

Esame atlikę daugiau nei 300 reklamos įvertinimo testų, todėl neabejojame, galėsime pasiūlyti Jums išties profesionalų sprendimą.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: Raimonda, el. p. monda@spinter.lt