Produkto įvedimo / vystymo testai

Produkto įvedimo / vystymo testai

Naujo produkto įvedimo į rinką, jo komunikacijos / pozicionavimo keitimo arba tiesiog naujo produkto galimybių studijos stadijoje atliekami vartotojų tyrimai leidžia rasti teisingiausią sprendimą bei tinkamą produkto-komunikacijos-pakuotės-kainos kombinaciją, rinkai pristatant labiausiai tikslinės grupės poreikius atitinkantį produktą.

Produkto/ koncepto testuose dažniausiai naudojamas Centrinės lokacijos testas (CLT), testas respondentų namuose (in-home test) arba tikslinių vartotojų apklausa studijos sąlygomis (test-studio). Atskirais atvejais rekomenduojamas Focus grupės (FGD) metodas, arba online metodas.

Mūsų bendrovės specialistai turi sukaupę didelę patirtį atliekant produkto vystymo testus maisto produktų, gėrimų, ryšių ir komunikacijos, finansų bei mokamos TV srityse.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: ignas@spinter.lt

Produkto įvedimo / vystymo testai

Naujo produkto įvedimo į rinką, jo komunikacijos / pozicionavimo keitimo arba tiesiog naujo produkto galimybių studijos stadijoje atliekami vartotojų tyrimai leidžia rasti teisingiausią sprendimą bei tinkamą produkto-komunikacijos-pakuotės-kainos kombinaciją, rinkai pristatant labiausiai tikslinės grupės poreikius atitinkantį produktą.

Produkto/ koncepto testuose dažniausiai naudojamas Centrinės lokacijos testas (CLT), testas respondentų namuose (in-home test) arba tikslinių vartotojų apklausa studijos sąlygomis (test-studio). Atskirais atvejais rekomenduojamas Focus grupės (FGD) metodas, arba online metodas.

Mūsų bendrovės specialistai turi sukaupę didelę patirtį atliekant produkto vystymo testus maisto produktų, gėrimų, ryšių ir komunikacijos, finansų bei mokamos TV srityse.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: ignas@spinter.lt