Vartotojų pasirinkimo tyrimai

Vartotojų pasirinkimo tyrimai

Final Choice Model

Vartotojų pasirinkimą apsprendžia daugelis faktorių. Final Choice Model leidžia aiškiai identifikuoti, kur, kokiose situacijose ir dėl kokių priežasčių vartotojai pasirenka mūsų arba konkurentų produktą. Retrospektyvinė analizė leidžia aiškiai įvardinti realius produkto/ prekės ženklo konkurentus – galbūt didmiestyje dideliame prekybos centre mus iškeičia į konkurentą A dėl vienų priežasčių, didmiestyje mažoje krautuvėlėje pasirenka konkurentą B dėl antrų priežasčių, o mažoje rajono centro parduotuvėje mus renkasi prieš konkurentą C dėl priežasčių, apie kurias mes net nenujaučiame...?

Final Choice Model ne tik leidžia atsakyti į šiuos klausimus, bet ir kiekvienu atveju aiškiai apibrėžti vartotojų grupes (socialines-demografines bei psichografines charakteristikas), priimančių vieną ar kitą sprendimą.

 

Conjoint analizė

Conjoint analizė – tai visame pasaulyje populiarus įrankis, sukurtas analizuoti vartotojų pasirinkimo kriterijus, taikomas tiek prekių, tiek paslaugų rinkose. Jis pasižymi tuo, jog vartotojai nėra klausiami apie savo pasirinkimo kriterijus – jiems tiesiog leidžiama rinktis priimtiniausią variantą. Taip sukuriama situacija, artima tikrai prekės ar paslaugos pirkimo situacijai. Vartotojui paliekama erdvė elgtis impulsyviai, neracionaliai, kaip kad daugeliu atveju renkamasi realybėje.

Vartotojo pasirinkimai fiksuojami ir vėliau analizuojami speciali kompiuterine programa. Gauti duomenys leidžia simuliuoti galimą rinkos situaciją, įvertinti naujo produkto potencialą rinkoje bei išsiaiškinti vartotojui patraukliausią produkto ar paslaugos variantą.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: ignas@spinter.lt

Vartotojų pasirinkimo tyrimai

Final Choice Model

Vartotojų pasirinkimą apsprendžia daugelis faktorių. Final Choice Model leidžia aiškiai identifikuoti, kur, kokiose situacijose ir dėl kokių priežasčių vartotojai pasirenka mūsų arba konkurentų produktą. Retrospektyvinė analizė leidžia aiškiai įvardinti realius produkto/ prekės ženklo konkurentus – galbūt didmiestyje dideliame prekybos centre mus iškeičia į konkurentą A dėl vienų priežasčių, didmiestyje mažoje krautuvėlėje pasirenka konkurentą B dėl antrų priežasčių, o mažoje rajono centro parduotuvėje mus renkasi prieš konkurentą C dėl priežasčių, apie kurias mes net nenujaučiame...?

Final Choice Model ne tik leidžia atsakyti į šiuos klausimus, bet ir kiekvienu atveju aiškiai apibrėžti vartotojų grupes (socialines-demografines bei psichografines charakteristikas), priimančių vieną ar kitą sprendimą.

 

Conjoint analizė

Conjoint analizė – tai visame pasaulyje populiarus įrankis, sukurtas analizuoti vartotojų pasirinkimo kriterijus, taikomas tiek prekių, tiek paslaugų rinkose. Jis pasižymi tuo, jog vartotojai nėra klausiami apie savo pasirinkimo kriterijus – jiems tiesiog leidžiama rinktis priimtiniausią variantą. Taip sukuriama situacija, artima tikrai prekės ar paslaugos pirkimo situacijai. Vartotojui paliekama erdvė elgtis impulsyviai, neracionaliai, kaip kad daugeliu atveju renkamasi realybėje.

Vartotojo pasirinkimai fiksuojami ir vėliau analizuojami speciali kompiuterine programa. Gauti duomenys leidžia simuliuoti galimą rinkos situaciją, įvertinti naujo produkto potencialą rinkoje bei išsiaiškinti vartotojui patraukliausią produkto ar paslaugos variantą.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: ignas@spinter.lt