Prekės ženklo situacijos analizė

Prekės ženklo situacijos analizė

Brand Dimension

Brand Dimension tyrimo metodologija yra specialiai sukurta brando pozicijai rinkoje tirti. Ji integruotai analizuoja brando žinomumo, vartojimo aspektus, konkurentinę aplinką, pasirinkimo procesą, vartotojui svarbias racionaliąsias ir emocines brando savybes bei tiriamo brando atitikimą joms.

Brand Dimension tyrimui duomenys renkami naudojant specializuotą klausimyną, išsamiai apibrėžiantį tikslinei analizei reikalingą informaciją. Brand Dimension tyrimas taikomas įvairiose veiklos sferose, kuriose galima identifikuoti veikiančius brandus - tiek plataus vartojimo prekėms ar paslaugoms, tiek business-to-business prekėms ir paslaugoms tirti.

Žinodami, kaip mūsų brandas yra suvokiamas vartotojo, su kokiomis savybėmis vartotojas jį sieja, galime tiksliai formuoti savo prekinio ženklo įvaizdį, pritaikyti atitinkamą marketingo strategiją. Lygindami mūsų ir konkurentų brandų suvokimą galime identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias brando savybes. Šis tyrimo modelis leidžia įvertinti, kas teigiamai ar neigiamai veikia produkto pasirinkimą, įvardinti problemines brando sritis (ar tai pats produktas, ar jo komunikacija, ar žinomumas ir pan.).

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: naglis@spinter.lt

 

Brand Health

Informacija ruošiama.

 

Prekės ženklo situacijos analizė

Brand Dimension

Brand Dimension tyrimo metodologija yra specialiai sukurta brando pozicijai rinkoje tirti. Ji integruotai analizuoja brando žinomumo, vartojimo aspektus, konkurentinę aplinką, pasirinkimo procesą, vartotojui svarbias racionaliąsias ir emocines brando savybes bei tiriamo brando atitikimą joms.

Brand Dimension tyrimui duomenys renkami naudojant specializuotą klausimyną, išsamiai apibrėžiantį tikslinei analizei reikalingą informaciją. Brand Dimension tyrimas taikomas įvairiose veiklos sferose, kuriose galima identifikuoti veikiančius brandus - tiek plataus vartojimo prekėms ar paslaugoms, tiek business-to-business prekėms ir paslaugoms tirti.

Žinodami, kaip mūsų brandas yra suvokiamas vartotojo, su kokiomis savybėmis vartotojas jį sieja, galime tiksliai formuoti savo prekinio ženklo įvaizdį, pritaikyti atitinkamą marketingo strategiją. Lygindami mūsų ir konkurentų brandų suvokimą galime identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias brando savybes. Šis tyrimo modelis leidžia įvertinti, kas teigiamai ar neigiamai veikia produkto pasirinkimą, įvardinti problemines brando sritis (ar tai pats produktas, ar jo komunikacija, ar žinomumas ir pan.).

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: naglis@spinter.lt

 

Brand Health

Informacija ruošiama.